/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
No1Here - kom ind Here!
Fra : Cathcart
Vist : 828 gange
100 point
Dato : 20-02-10 16:58

Selv om poæng ikke betyder en ski mere, så skal du altså ha lidt trøst, for de manglende svar på dine spørgsmål i http://www.kandu.dk/spg145138.aspx. Og også tak for gode indlæg .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : Fantomas

Dato : 20-02-10 17:20

Tak.

SuperPoints kan man aldrig få for mange af, vel?

Accepteret svar
Fra : No1Here

Modtaget 100 point
Dato : 20-02-10 17:59

Jeg nåede da lige at "købe" spørgsmålet, og gav et bud på en "stjærv".

Kommentar
Fra : Fantomas

Dato : 20-02-10 18:09

Hvorfor kalder du RESET en stjærv ?

Er det fair ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-02-10 18:22

Altså Fantomas - nu skal du slukke for din pc og se noget ol i TV .

Der er ingen, der har kaldt reset for noget som helst. Det er bare en anden, der har kaldt ovn en stjærv .

Og takket være både dig og No1Here ved jeg nu tilfulde, hvad det herlige ord betyder . Tak for det begge 2 .

.

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 20-02-10 18:23

Tak for svaret No1Here. Se lige mine takkeord andet sted i tråden .

Mkh Chris