/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Optimal udnyttelse af CPI Popcorn
Fra : ras65
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 28-04-03 16:18

Hey.. Hvad skal jeg købe for at få optimal udnyttelse af min cpi popcorn. Tænker på tun og andet gejl. Har set en anbefale Et Forrør uden begrænsning 45km/t kan i andre også anbefale det ?

Håber i hjælper, på forhånd tak :]

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 28-04-03 19:01

nej lad være med at købe et 45 rør køb et 70 det kører jeg på med min du kan købe det hos protuna

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 28-04-03 19:46

Og skift det gasspjæld som er for langt ved karburatoren hvis forhandleren ikke har gjort det... det var skiftet på min. Så kan du fjerne ringen. Så kan du skifter cyllenderen ud med en 45'er.... dette burde hjælpe en del...

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 28-04-03 21:57

hvad er forskellen på et 45 / 70 ? Har ikke så meget forstand på det :P

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 29-04-03 13:10

et 70' har en større diameter......
benjamin18: hejsa....jeg kunne godt tænke mig at høre hvor hurtig du kører med dit 70'????? og hva mæ optrækket??
hilsen aske

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 29-04-03 13:13

...og hej razz...øhm når du siger at du vil ha optimal udnyttelse af din cpi tænker jeg på om du vil bruge mange penge..eller?????
for hvis du vil bruge mange penge kan du godt få den op og runde 120km/t!!!!!
hilsen aske

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 29-04-03 13:29

skal bare have den op på 70-80 stk :)

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 01-05-03 21:40

øhm....så skal du tage alle begrænsninger.....sættet et 70' forrør på og vær's god!!!!!

Kommentar
Fra : ZuljiN

Dato : 03-05-03 23:06

Kan kun give bambusneger ret. :) Det holder...

PS: En boring af indsugningsstudsen er go ;) Gav mig 20km/t ekstra, og det kan gøre med et ganske almindelig diamant bor en slagboremaskine.. ( Husk lige at sætte skidtet ordentligt fast inden du begynder, ellers går det sq bare galt )

Har ikke set nogen før, fixe gasspjældet men det virker sq sikkert :D

Kommentar
Fra : ZuljiN

Dato : 03-05-03 23:10

En trykfjeder på 30% giver et herligt optræk :) Og holder toppen...

Ruller på 11gram og derover i variatoren vil smide en god topfart, men vil tage lidt af optrækket, men det er jo forstærket med trykfjederen og 70' forrøret... ;) Tror du vil kunne klemme den omkring de 95-100km/t blot ved at sammeføje det som jeg har sagt, samt det som bambusneger har sagt.

Pas dog på stemplet og krumtappen... ved ikke lige hvor mange omdrejninger vi nærmer os der, men tror det er lige et sted mellem 9000 og 11000 ( Vidt begreb :D ) En Alu cyl, er altid dejlig :P

Mvh ZuljiN