/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
å fiskeri i roskilde omegn
Fra : bullzhoot
Vist : 2231 gange
100 point
Dato : 18-02-10 21:36

hej alle fiskere jeg kommer fra roskilde og fisker en del i fjorden og i nerlæggende søer men sy at havørred og bækørred fiskeri lyder spendene og kunne godt tænke mig at prøve krafter med det så ville høre om der er nogen der har afaring med dette fiskeri har læst a det fungere bedst i klarvandet å løb men ved godt nok ikke lige om der skulle være sådan et i nærheden af roskilde jeg er 15 år så det skal ikk være flere hundred kilometer væk fra roskilde
har også tænkt på om der evt kunne være nogen der var fræske på af tage med mig på en dags fiske tur til den lokale geddemose der skulle være muglihed for et par 10 kilos men håber på af få nogen brugbare svar på mit spørgsmål om bækkerne

Mvh bullzhoot

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 18-02-10 21:38

hov glemte lige af skrive havørred/bækørred fiskeri i Å :P min fejl

Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 19-02-10 00:03

Du skal tage ud til Salvadparken, gå over broen og fortsæt til venstre, gå ca. 600 meter, det er rundt om pynten , der er der gode muligheder for at fange Havøreder og hvis du er ekstrem heldig en Laks, husk vaders, salvad parken ligger ca. 6 - 8 km nord for Roskilde ud af A6.
Knæk og Bræk, Erik.
Ps. dette er ikke Åer eller Bække, der skal man nok værer medlem af en lystfisker klub for at fiske, men der er taget mange havøreder ved salvadparken, kender en der har fået 15 stk, på et år.

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 19-02-10 11:14

tak skal du ha men er lidt i tvivl om du mener åen ved salvad parken og vilken pynt snakker vi om her

Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 19-02-10 13:34

Ja det er åen ved salvadparken, kordinat på google earth for pynten er 55 43 10 00 N 12 06 07 70 E
husk waders, der står et sømærke på land. vil du vide merer kan du kontakte mig på erik.baltzar@yahoo.dk
jeg bor i Roskilde

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 20-02-10 00:01

tak skal du have

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-10 06:15

Find din fiskeplads hér: http://www.lystfiskeri.dk/fiskepladsamt.asp?key=11

</MOLOKYLE>