/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kan ikke afspille WMA-fil
Fra : gnilbo
Vist : 1548 gange
80 point
Dato : 18-02-10 08:10

Hej
I går købte vi noget musik på internet. Det er WMA-filer. Vi bruger VISTA og Media Player 11. Vi får at vide, at der er et problem, og det drejer sig om "error message C00D11B1". Jeg har via online hjælp været inde og kigge på enhedshåndteringen. Der kan jeg se følgende under enheder til lyd m.m.:

* Logitech Mic
* VIA High Def. Audio
* WmaCAudio

Er der nogen, der kan hjælpe mig med dette problem? Vi har tidligere købt WMA-filer uden problemer.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-02-10 08:35

prøv sound taxi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-10 08:41

Prøv at re-download, der kan være fejl ved overførelsen

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 18-02-10 12:59

Jeg vil prøve sound taxi, når jeg kommer hjem.

Jeg har det samme problem, hvis jeg forsøger med tidligere købte numre, så en re-download tror jeg ikke, er nogen løsning. Så problemet er mere generelt.

Skal jeg ændre noget via enhedshåndteringen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-10 13:26

Prøv at opdatere denne sikkerheds komponent
http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 18-02-10 20:06

Der er desværre ikke noget af det, der virker. Håber, der kommer andre ideer/forslag...

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 18-02-10 21:00

Juhuuu - så fik jeg selv løst problemet.

Jeg fulgte rådet med at gå ind i regedit

HKEY_LOCAL_MACHINE software microsoft windows current version audio
herefter valgte jeg disable protectet og ændrede 1 til 0.
Herefter genstart, og så fungerer det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-10 21:55

Jamen tillykke med det og tak for hjælpen

Annuller spørgsmålet
Fra : gnilbo

Dato : 06-03-10 10:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål