/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samtale optagelse fra skype
Fra : lham
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 17-02-10 16:23

14-2-10 dette tip vist i Kandu
Få styr på G-Mail og Skype
webm har modtaget 30 point for dette tip
Fra : webm

Man skulle automatisk få optaget de skype samtaler man fører og så kunne genhøre dem på ens Gmail konto/addrese ( ved ikke hvad det hedder )

Installeret -afprøvet og virker fint bortset fra at optagelserne ved genhør slutter efter ca 5 min selv om hele optagelseslængden er 20 min.-og det må vel siges at være en alvorlig mangel

Er det penge de vil have ? Andre erfaringer? noget med indstillinger?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 16:28

Jeg hoppede fra den uden at afprøve - jeg tænkte lidt i "ovn" baner og ville ikke lægge mine samtaler hos et firma jeg ikke kender.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 17-02-10 16:32

Eyvind
Har aldrig betalt en øre til Skype bruger kun "gratis modellen " og med stor tilfredshed "the world around"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-10 16:32

Det er kun en "Trial" det koster at få den fulde udgave

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-10 16:34
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 16:36

Ok klaudi - ej gratis........................ikke noget for mig.

Irham
Jeg bruger også skype som er gratis, og endnu har jeg ikke prøvet at lægge lidt mønter til samtale med fastnettelefoner.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 16:39

25$ X 7,5 Kr. = 187 Kr. gisp

Kommentar
Fra : lham

Dato : 17-02-10 16:49

TRIAL ?
Den var på "Give away off the day" i forgårs- så skulle der jo ikke være så meret trial oven den ?
men jo GAOTD er nogen gange måske forære væk !

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-02-10 16:50

Eyvind: jeg vil gene sælge $ til dig
en Dollar koster kun 5,4 dkr

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-10 17:17

Well- after the registration, if you click the “About”- menu, it is shows:
License: Trial
Buy full license now…

Kilde:
http://www.giveawayoftheday.com/g-recorder/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 22:27

Nixen - vi købte nogle rejsedollarchecks til 7,5 for en del år siden som reserve på ferieture, men har ikke brugt dem.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-02-10 23:00

Citat
vi købte nogle rejsedollarchecks til 7,5 for en del år siden

du venter da bare en fem ti år, til den tid har de samme værdi som toiletpapir

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 18-02-10 06:56

Tak for svaret Klaudi.
Fup-og for dyr i købe version
er slettet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-10 08:49

Velbekommen