/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel 2003
Fra : christenhansen
Vist : 312 gange
95 point
Dato : 17-02-10 11:53

Når jeg åbner det første af en række eksisterende regneark, åbnes samtidig "mappe 1". Sådan har det ikke tidligere været. Er der noget, jeg utilsigtet har slået til eller fra?

Er der nogen derude, der kan hjælpe mig med at løse problemet? På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Christen Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-10 12:57

Den lukker vel op der hvor du har gemt det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-10 13:00

Og har du blot "kigget" i det - lukker den på det faneblad hvor den sidst var GEMT - uanset at du lukker på et andet faneblad....

Så bare gem på det faneblad du vil have skal lukke op....