/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Selvcensur!
Fra : Cathcart
Vist : 732 gange
100 point
Dato : 16-02-10 22:04

Havde tænkt mig, at lave en ny kollektion af hovedbeklædning i 10 forskellige udformninger. Navnene var klar, men så "trådte" selvcensuren på bremsen. Derfor hedder de nye beklædningsgenstande nu: Et-Cap, To-Cap, Tre-Cap, Fire-Cap, Fem-Cap, Seks-Cap, Syv-Cap, Otte-Cap, Ti-Cap og Elleve-Cap.

SUK .

Dette er ikke et spørgsmå. Bare en konstatering af "fakts".

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-02-10 22:12

Sikke noget svineri! Jeg synes cap er enormt diskriminerende!!!!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-02-10 22:15

Citat
Sikke noget svineri! Jeg synes cap er enormt diskriminerende!!!!

Ja og for ikke at tale om Et, To, Tre, Fire o.s.v

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-10 22:30

Fem er nok den groveste.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-10 22:32

Citat
Fem er nok den groveste.

Eyvind......det passer ikke .
Det er seks

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-10 22:35

Skulle du ikke passe dine bryllupsinvitationer i stedet for Piaskov.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-10 22:45

Hvad pokker har ni gjort siden den ikke må være med?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-10 22:52

Syv-Cap er den pæneste......................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-10 22:55

Jeg har en gang set en tolv uden cap................men jeg siger ikke hvor.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-10 22:55

Citat
Skulle du ikke passe dine bryllupsinvitationer i stedet for Piaskov.

JEG ØVER MIG STADIG .
Og bliver bedre og bedre .......................... også til det

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-02-10 22:55

Nr 9 er vist forbudt eller sådan noget . Det er sgu ik til at finde ud af det med "Varemærkebeskyttelse" .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-10 22:57

Citat
"Varemærkebeskyttelse"

Du skal da bare se efter øko mærket

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-02-10 23:01

Citat
Du skal da bare se efter øko mærket
Kan man virkelig se det gennem "gitteret" på en Ni-Qab ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-10 23:28

Citat
Kan man virkelig se det gennem "gitteret" på en Ni-Qab

Du skal bare vende det 9 tal om..... så er det 6

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-02-10 23:32

Citat
så er det 6
Jamen, det er da ikke onsdag nat endnu .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-02-10 23:43

Nå, den sidste "sexistiske" bemærkning må jeg nok bortcensurere, for at komme tilbage til emnet . Selv om ideen til en Sex-Cap jo ikke er dårlig .

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 17-02-10 00:31

"sexistiske" bemærkninger om en Sex-Cap skrevet i det Sextinske Kapel af vores sexede pave vil altid tage kegler. Så for pokker, bare jeg nu ikke starter en katolisme-tegnings-sag uden tegninger, for så kommer der nok nogle nonner M/K og giver mig af den nihalee cap.
ØØhheeee må nok snart hellere

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-02-10 01:02

Hej Asbjørn.

Der er ingen fare for, at nogle nonner M/K kommer efter dig, for katolikker har stor humor:

http://www.youtube.com/watch?v=jxo81Ok9Urk

Mvh Chris

PS! Dave Allen er katolik

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-10 03:26

Citat
PS! Dave Allen er katolik
Dave Allen var katolik.............
http://da.wikipedia.org/wiki/Dave_Allen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-10 03:58

han var go'!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 11:20

Madeira er jo Portugal og Kristne - men på en let og tolerant måde.
Jeg så et par figurer i et vindue på et af deres hovedstrøg, hvor der gøres lidt sjov ud af de gamle fortællinger. (Naveren)
Det var der ingen som tog notits af.

http://peecee.dk/upload/view/225866
http://peecee.dk/upload/view/225867

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-10 11:44

Hov sorry......................de er jo Katoliker i Portugal.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-10 11:51

Capone, Captwo, Capthree, Capfour, Capfive, Capsix, Capseven, Capeight, Capnine, Capten

..followed by:

Capa, Capsule, Caption, Captain, Capacity, Captivity, Capefear, Capsicum, Cappucinno, Capecanaveral

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-10 12:11

Citat
"sexistiske" bemærkninger om en Sex-Cap skrevet i det Sextinske Kapel af vores sexede pave vil altid tage kegler. Så for pokker, bare jeg nu ikke starter en katolisme-tegnings-sag uden tegninger, for så kommer der nok nogle nonner M/K og giver mig af den nihalee cap.

Jeg kommer ikke efter dig. Men jeg er osse ateist

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 17-02-10 12:21

En melding til dem der er due-interesserede. Den danske sølvsvaber findes både med og uden cap, og dens øjne er OGSÅ omkranset af sort (stof eller fjer).
Forøvrigt, tror jeg holder mig til sølvsvaberen, for den ved jeg hvor man har - kan nemlig holdes i voliere, og storebrødrene uddeler ikke øretæver.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-02-10 15:45

Katolicisme er vel også en form for kristendom, ik?

Men hvorfor kommer duerne nu lige ind i tråden ??? Har nogen omtalt Asbjørns svaber

Og hvorfor genudsendes Dave Allen ik på TV? Det ville da være et kæmpe fremskridt i forhold til alle de andre genudsendelser . For D.A. havde sgu selvironi, hvilket mange mindretal totalt ikke ved, hvad er .

Og tak til Bent for rettelsen, desværre .

Og hvorfor holder vi os dog ikke til emnet ??????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-10 15:57

Citat
Og hvorfor holder vi os dog ikke til emnet ??????
Måske fordi du skriver
Citat
Dette er ikke et spørgsmå

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-10 16:12

og fordi det er smalsnak

men hva' hu(l)en går det egentlig ud på dette huesnak, det huer mig ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-10 17:05

Man siger jo, at man skal holde hovedet koldt - kan man det med en hue/cap på?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-02-10 18:19

Bent - Der sku ha stået: spørgsmål ,

Klaudi - Jeg tør ikke indtroducere en Ni-Cap, som ny cap af frygt for at starte en ny allah-krise . Og du har sgu ret mht. Smalltalk - skulle måske ha været Erhverv eller lignende .
Camillasmoster -
Citat
Man siger jo, at man skal holde hovedet koldt - kan man det med en hue/cap på?
I hvert fald issen . Men man skal jo være i god tid med sommerens nye mode-caps.

Chris

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-10 18:46

Je har en knap der hedder "Caps Lock" er det os en art hue?

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-10 19:06

Den kasket jeg render rundt med, kalder konen for en Handi'cap...

Undskyld jeg blandede mig
Mvh.
Cap'tajnen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-10 19:35

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-02-10 23:45

God aften.

Tak til alle for både seriøse og latterfremkaldende indlæg . Jeg vil så Cappe af her og ønske Jer en god nat.

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 17-02-10 23:54

Tak for svaret Heidi-Ho. Helt forrygende med dobbeltbetydningen af betegnelsen for din hovedbeklædning . Godt, at jeg sad ned, da den fes ind på min lystavle .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-02-10 09:12

Selv tak Chris. Altid en fornøjelse at være med der, hvor der er fest i gaden.

Jeg bruger sommetider min hue til indsamlinger, f.eks i forbindelse med juleoptog på byens torv. Og alt imens Frelsens Hær spiller "Vildandens Sang", ryger huen rundt imellem byens bedsteborgere med håbet om, bare en lille skærv til faldne kvindfolk.
Nu bliver huen, sjovt nok kaldt - Cap det gode håb.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-02-10 20:34

For huelen Heidi altså. Nu må du sgu styre dig .
Citat
Altid en fornøjelse at være med
i samme tråde som dig. Og synger F.H. også den der sang med "Lad Helen gå ...." osv? Jeg har aller forstået, hvad Helen har gjort eller ikke gjort

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-02-10 09:21

Citat
For huelen

Min hue påkalder sig så megen opmærksom, at jeg føler jeg står i skyggen af den.
Og ærligt talt, det huer mig ikke. Såeee, nu har konen lovet mig en ny......Juhue, hvor jeg glæder mig.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-02-10 09:25

Hov for satan.....!!!! Her fik jeg sendt indlægget tidligt.

Rettetse af tyrkfejl: Opmærksom = OPMÆRKSOMHED

konen = HUESTRU

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-02-10 16:30

Jow da, det er skutte rart at stå i skyggesiden , men en hue med skygge, har jeg da aldrig hørt om. Så den er sgu lidt svær at CAPpere .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-10 05:15

Godt, at dette 'spørgsmål' fik en ende. Det var næsten mere end jeg kunne Cap'ere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-02-10 02:20

Nemlig, for den når sgu snart til "Cap Verde", hvor det så end er henne .