/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Uansvarlig politik?
Fra : PeterTheisen
Vist : 875 gange
10 point
Dato : 16-02-10 17:50

Hvordan kan VK-regeringen have ført en uansvarlig økonomisk politik, når ledigheden i 2008 faldt til 1,8 procent, hvilket var det laveste tal nogensinde?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-10 18:26

Citat
Hvordan kan VK-regeringen have ført en uansvarlig økonomisk politik

Hvordan kan du spørge udfra forudsætninger der er DIN personlige mening

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 20 point
Dato : 16-02-10 18:49

De har de så heller ikke i 2008 .

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 16-02-10 19:47

Tak for svaret Cathcart.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-02-10 20:30

Nu er det en skrøne (spin) at 1,8% skulle være det laveste tal nogensinde, i midten af 60'erne var den helt nede på 0,5%, vel at mærke på et tidspunkt hvor man ikke havde alle mulige "parkeringsordninger", der gør at arbejdsløse ikke tæller med i statsitikken, aktivering, fx.

Men løgnen er solgt godt, og bliver gentaget så ofte at de fleste tror på den

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-02-10 21:29

God aften Peter.

Altid en fornøjelse, at kunne hjælpe .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 17-02-10 09:39

Hvor er SpinDokterMadsen?