/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dildoplakat i Holstebro!
Fra : Cathcart
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 15-02-10 12:35

Hvad er meningerne om dette moralske problem? Det er helt fint med plakaten i København, men IKKE i Holstebro, synes politiadvokat fra Midt- og Vestjyllands Politi, Mette Møller .

http://avisen.dk/faar-boedestraf-for-dildoplakat_122636.aspx?ArticleID=122636&PageID=0

Mit synspunkt: Politiadvokaten burde indse, at vi lever i år 2010 og ikke i stenalderen .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-02-10 12:47

det rager mig en pind

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-02-10 13:11

Citat
Politiadvokat fra Midt- og Vestjyllands Politi, Mette Møller, mener, at reklamer som dildoreklamen ovenfor sagtens kan passe ind i gadebilledet i København - men ikke i Holstebro.
så er den ged vist barberet hvad er problemet? Tror du borgere i Holstebro og København er ens?

Accepteret svar
Fra : Majormajor

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-10 13:20

Det er sq da dobbeltmoral og hykleri, der vil noget. Mon ikke Mette Møller er forkvinde for "Foreningen Pornofrit Miljø" og "Indre Mission - Jylland", at hun offentligt vil kvaje sig så eftertrykkeligt .

Som Chris skriver, er vi altså kommet til år 2010!

(Hvorfor er prisen på den fine dildo ikke vist ?)

Hilsen MM

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-02-10 13:53

Den plakat hører ikke hjemme i gadebilledet, hverken i København eller Holstebro.
Det er for meget porno.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 15-02-10 16:56

Nej, vi skal da tage hensyn til de religiøse minoriteter, dem er der åbenbart mange af i Holstebro

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-02-10 17:50

Hvis politiet i holstebro har så meget tid at de giver bøder for et skilt udenfor en butik så skulle de da komme her til københavn.

Her i københavn kan man ikke engang få politiet til at komme selvom man bliver overfaldet.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-02-10 17:52

hov vent lidt nu har du jo opfordret til disse uanstændigheder og brud på offentlig orden så nu må jeg hellere anmelde dig fordi jeg har ikke noget bedre at tage mig til.

Ej det for meget.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-02-10 19:36

En plakat af en dildo gør vel ikke mere skade i Holstebro end den gør i køwenhavnstrup.?
Og, når det er sagt, vil jeg dog liiige pointere. Hvis den plakat hang på en lygtepæl, hjemme i provinshullet hvor jeg bor, så havde der godt nok blevet ballade, da. Samtlige kvindfolk i sognet havde råbt og skreget, at det var svineri af værste skuffe, for bagefter at skynde sig hjem til den helt store dildo tur bag de nedrullede gardiner.
Jow, dobbeltmoralen længe leve......og det gør den så...

Iøvrigt, pænt fruentimmer der er på plakaten.
Hvis kun kendte mig, kunne hun godt smide den dildo i kommodeskuffen, for så sku' jeg fanden fløjteme............................

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-02-10 20:07

Jamen Heidi altså, som du kan udtrykke dig .

Undskyld - uden for emnet .

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-02-10 20:33

Arhhh, det går nok. Det hele skal jo ikke gå op i hat og dildoer.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 15-02-10 21:09

Har de mon også egen filmcensur i Holstebro, for de kan åbenbart ikke tåle det samme som os på djævleøen.

Jeg troede vi var imod parallelsamfund i DK

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-02-10 21:29

Citat
Jeg troede vi var imod parallelsamfund i DK
Kun når det drejer sig om dildoer.

Nu kunne jeg godt være flabet og spørge om;
Findes der dildoer blandt muslimske kvinder.......?
- Da jeg ikke er flabet, så spørger jeg naturligvis ikke om det.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-02-10 22:00

Citat
Nu kunne jeg godt være flabet
og sige, at selvfølgelig har de muslimske kvinder det. For deres mænd jagter jo dejlige danske duller . Men,
Citat
- Da jeg ikke er flabet
siger jeg ikke det .

Og ski mærkeligt, at vi aldrig kan være alvorlige og holde os til emnerne i Smalltalk .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-02-10 22:05

Og så tror jeg, at hele vest- og nordjylland er befængt med fanatisk religiøst censur. Et stort trut i tabuen for dem .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 16-02-10 01:18

Måske noget, der virkelig bør tages hånd om i Holstebro og omegn :

http://studenterguiden.dk/?StormoedeOmSeksualundervisning/Aalborg/nyheder/821

og det er da meget seriøst ment .

Hilsen MM

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 16-02-10 21:36

Tak for svaret Majormajor. Og jeg slutter her, da "batteriet" er gået dødt i denne korte debat .

Mvh Chris