/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Salgsopstilling - bolig på tvangsaktion
Fra : michaeljm
Vist : 1327 gange
100 point
Dato : 14-02-10 16:37

Hej,

Vi har været inde og kigge lidt på køb af bolig på tvangsaktion. Hertil har jeg kigget på hvad det er man kommer til at give for huset. Det jeg læser alle steder(på andre forums) er Bud + størstebeløbet - Hvilket jeg ikke helt forstår. Kigger man i salgsopstillingen er der ialt 4 kolonner med opgørelse af fordringer, Restance, restgæld, Hæftelser. Hvad betyder disse enkelte kolonner for mig som byder? Er noget af det man kommer til at betale? Her undre det mig bla. at der står "Hæftelser - som kræves indfriet"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-02-10 17:10

Hej.
Prøv at læse lidt her eller snak med den pågældende advokat der står for tvangsauktionen.
http://www.domstol.dk/saadangoerdu/bolig/tvangsauktion/Pages/default.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-02-10 17:15

Vær opmærksom på, at du ikke kan gøre indsigelser mod boligens stand/mangler, når du først har købt den på tvangsauktion.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-02-10 17:26
Kommentar
Fra : michaeljm

Dato : 14-02-10 18:09

Nogen som har købt på tvangsaktion som kan bidrage med erfaringer?