/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Venstrefløjen rydder op - HVER gang
Fra : PeterTheisen
Vist : 585 gange
10 point
Dato : 13-02-10 19:51

Læg mærke til historiens gang. Socialdemokraterne og Demokraterne sidder altid på magten i dårlige tider. Venstre og Republikanerne det modsatte. Sidstnævnte går, på trods af gode tal og konjunkturer, ind og smadrer økonomien. Så kan førstnævnte bruge hele perioden frem til den næste højkonjunktur på at rydde op.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-10 19:58

Tror du selv på den

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 13-02-10 20:01

Hvor har du din historielærdom fra?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-10 20:01

Citat
Venstrefløjen rydder op - HVER gang

Det eneste de rydder op i er Statskassen - de "støvsuger" den totalt HVER GANG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-10 20:08

Køb dig til et svar hér: http://www.kandu.dk/Spg144848.aspx

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 13-02-10 20:22

Hele den forgange 'skattelettelse-øvelse' gik på omkvædet:

Hvis vi skal få de højestlønnede til at arbejde mere ...og dermed tjene flere penge til landet i form af øget produktivitet og investeringer (..iøvrigt noget af et postulat), SÅ bli'r vi nødt til at fjerne topskatten. Thi selv håndværksmesteren bataler nu topskat.

Javel ...men var der nogen som arbejdede mere?

Nøehh ..man 'gik ned i tid' ..da man nu kunne nøjes med at arbejde 30 timer om ugen i stedet for 40 ...med det samme i lønningsposen ..for såvel bankdirektører ..som håndværks mestre.

..og alle de ledige hænder der ville blive brug for i år 2010 for, at løfte 'ældrebyrden' ???

..som man derfor ville åbne arbejdsmarkedet for udlænge for (..læs: Øst-europæiske arbejdere) ?

Disse ledeige hænder er der nu blandt danskere ..og der bli'r stadig FLERE af dem !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-02-10 21:25

>>>>molokyle .........ENIG ...jeg er også meget imod de skattelettelser og for den sags skyld også skattestoppet .

jeg er selv en af dem der har fået skattelettelser , men dem havde jeg da gladeligt undværet hvis de havde brugt pengene på at få vores sygehuse og ældrepleje til at fungere ordentligt .sørge for at de unge har en bedre mulighed for at få en uddannelse , og at vi bevarer vores efterløn

ja jeg kunne sikkert finde mange andre grunde , men disse syntes jeg er vigtige

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 13-02-10 21:48

Skattelettelse Ha ha - vi har mindre udbetalt pr måned, efter den øvelse. samtidig med alle stigende udgifter pga. grønne skatter.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 13-02-10 23:40

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : BlackPeet