/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Diplomuddannelse - opgave
Fra : toyota34
Vist : 8476 gange
100 point
Dato : 13-02-10 14:40

Jeg er netop startet på diplomuddannelsen i projektledelse, og her skal man på hvet semester skrive en eksamensopgave som man efterfølgende bliver eksamineret i.
Min udfordring er at jeg aldrig har skrevet en sådan opgave - er der nogen der har eksempler fra andre diplomuddannelser eller andre uddannelsessteder som stiller opgaver efter samme format?
Har købt bogen Problemformulering.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-02-10 14:42

Har du ikke en god vejleder, du kan spørge?

Det er det, de er der for.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-02-10 14:44

Det er meget forskelligt, hvad de forventer/forlanger, fra udddannelse til uddannelse.

Eller har I ikke en "mentor" ældre studerende, du kan spørge?

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 13-02-10 14:45

Jeg ved der på et tidspunkt bliver en samtale med læreren hvor man skal tale om enmevalg.
Det jeg var på udkig efter var eksempler på selve opsætningen af sådanne opgaver - så det behøver ikke være inden for mig fag.

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 13-02-10 14:46

Dette her drejer sig om aftenskole undervisning, så man er ikke tilknyttet ældre årgange/mentorer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-02-10 16:38

http://www.studienet.dk/Opgaver/Diplomuddannelseisocialformidling-71666.aspx

du skal oprette dig som bruger og du kan sikkert finde flere eksempler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-10 16:53
Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-10 19:29
Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 14-02-10 07:15

smuller54 og Nordsted1 - Tusind tak for linkene, umiddelbart findes der ikke det jeg søger; MEN der er jo en masse andet spændende som kan bruges i andre sammenhæng
alimak - Tusind tak, det er netop den stil jeg er ude efter

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 11-03-10 10:27

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-03-10 15:27

Tak selv
alimak