/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
hej er måske forelsket
Fra : kayam
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 13-02-10 13:47

hej dette har ikke ret meget med samliv at gøre, men jeg er mega forelsket i en men er ikke sikker på om han kan lide mig, hjælp mig hvad skal jeg gøre, snakke med ham eller hva jeg er helt forivret . tak på forhånd ;)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-02-10 13:50

Hvis han ikke har "opdaget" dig endnu, så vent til han gør det.
Begynder du at "omklamre" ham - så løber han måske skrigende bort.
Lad tiden arbejde for dig.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 13-02-10 13:54

vi snakker meget tit sammen i frivarterne og det er tit ham der stater samlerne så jeg ved ikke om han kan lide mig eller om det bare er for at være venelig eller om det er fordi at han kan

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 13-02-10 14:10

Pyy tror vi skal havde nogen af pigerne på banen her.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 13-02-10 14:14

Få en af dine veninder til at afleverer en lille seddel med 3 rubrikker:

Syntes du kayam er sød ?

Ja
Måske
Nej

Er svaret no.1 eler no.2 så der der håb forude. No.3 giver sig selv

(Men ingen grund til at opgive alligevel, hvis du er totalt vild med fyren)

Derefter kan du så gå videre ...

Grin af alle hans vittigheder. Selv de mest åndede.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-10 14:29

Inviter ham med i biografen,

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 13-02-10 14:54

spørg om han vil med en tur i skoven
og så er dette ikke et kællingevammelsladreherermitliv side

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 13-02-10 15:35

spørg om søsterteil er lige så sød som du, kayam ...
det vil nok falde ud til din fordel ...

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 13-02-10 16:08

Du kan sikkert også bruge Facebook til at skrive sammen med din udkårne. Begynd med venskab og prøv at udvikle det til noget mere. Sådan er der vist mange, der gør i vores moderne tidsalder.

Hilsen MM .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-10 16:09

Citat
vi snakker meget tit sammen i frivarterne og det er tit ham der stater samlerne

Det er da en god start. Så er han jo interesseret i dig og syntes du er sød at snakke med.
Bare ha' tålmodighed så skal han nok gi' lidt mere udtryk for sine følelser for dig.
Men du skal ikke forhaste dig så løber han skrigende væk som andre har skrevet.
Tålmod er en dyd. Husk det .
Og pas så rigtig godt på dig selv.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-02-10 16:31

Hej
Jeg synes ikke at du skal skrive til ham før du har lært at stave rigtigt - eller have knap så travlt at du sender en masse stavefejl
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 13-02-10 17:52

Hvilken skole og klassetrin går du på?

Det er forhåbentlig ikke en "dansker-af-anden-herkomst-end-dansk-dansk"?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-10 18:24

Den dreng kan rigtig godt lide at snakke med dig, ellers gjorde han det ikke. Og du kan jo en dag dreje samtalen ind på hvad du godt kan lide at foretage dig og hvad han godt kan lide at foretage sig. Men tag det stille og råligt. Lad tiden gøre arbejdet. Og held og lykke med det.

Må jeg spørge, hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-10 18:46

granner01, spørger kan ikke være så gammel, da hun også har et spørgsmål vedr. at tabe sig inden sin konfirmation

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 13-02-10 18:55

arto næste

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-02-10 19:30

Citat
Få en af dine veninder til at afleverer en lille seddel med 3 rubrikker:
Syntes du kayam er sød ?
Ja
Måske
Nej
Grin af alle hans vittigheder. Selv de mest åndede

Ja vær endelig rigtig godt og grundigt hyklerisk falsk Det er en kanon begyndelse. Men det er jo landsbytossen zortos varemærke, så hvem er forbavset.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-02-10 19:33

Åh nej, undskyld

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 13-02-10 19:49

Altså konfirmationsalder : 13-15 år. 7-8 klasse.

Prøv at lægge arm. Så får du samtidig lejlighed til at flette fingre med din udkårne.
Men du må endelig ikke vinde! Rigtige mandfolk skal helst føle sig stærke og seje.
En lille hvid nødløgn i den gode sags tjeneste.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-10 20:42

OK, men selv om man er ung kan man godt have store hjertekvaler. Og hun er ikke gammel nok til have mange erfaringer.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-02-10 20:44

Citat
Prøv at lægge arm
Jeg brækker mig Narrøven er rablende sindsyg

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-10 22:55

Ih goddag Krummen, hyggeligt du er her. Fortsat god weekend.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 14-02-10 00:21

heii fordi der er lidt stave fejl er fordi jeg er ordblind så jeg kan endelig ikke gøre for det
men tak for hjælpen itv

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-02-10 01:14

Hej granner...I lige måde. Ja her troede jeg at jeg kunne lure med fra sidelinjen og få et godt råd med, men i stedet for bliver man belemret med landsbytossens tåbelige forslag LOOOL Næste gang jeg er i byen på scoreraid, vil jeg omgående foreslå objektet at vi lige lægger arm, mens jeg afleverer den foreslåede spørgeformular: Synes du Krummen er sød Ja, Nej, Måske.

Og jeg vil konstant flække af grin, uanset hvor åndsvage hendes tåbelige vittigheder og "sjove" bemærkninger er. På den måde kan jeg fremstå som en polioramt muskelmand og ægte grinebidder. LOOOOOOL Hold da kæft sir jeg bare...Det blir alletiders succes.

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 14-02-10 15:06

Som alle normalt tænkende personer kan gætte så er disse forslag om at skrive sådan en seddel og lægge arm det rene GAS - Lige som spørgsmålet er det rene GAS.

Forstå De slet ikke ironi Frk. Krummen?

INGEN normale teenagere skriver jo til Kandu.dk angående deres personlige problemer.

Selv om, ganske vist, der sidder mange eksperter parat til at hjælpe ...

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 14-02-10 15:09

kayam du skal ikke tage dig af at du er "ordblid" det er jeg også. Frk. Krummen staver til gengæld super godt. Måske kan du gå på kursus hos Frk. Krummen?

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 14-02-10 15:12

Citat
arto næste

Prøv dog !

- Det kan umuligt være værre end på Kandu.dk ...