/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdateringer.
Fra : Mosebaek
Vist : 801 gange
100 point
Dato : 13-02-10 12:30

Jeg fik armsved,da jeg læste dette:

http://epn.dk/teknologi2/computer/article1978619.ece

Har netop lavet samme (aut.) opdateringer.
Har ikke haft problemer endnu.Kan det ske senere??? (Ja,alt kan jo ske).Men jeg mener om ikke faren er overstået,nu der er gået flere dage siden opdateringerne.

XP-SP 3.Stationær pc.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 13-02-10 12:34

Har opdateret 2 xp pc'er uden problemer, så hvis der ikke er noget galt nu, kan jeg da ikke tro det kommer så'n lige pludseligt fra opdateringer for flere dage siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-02-10 12:37

Fejlen kom med det samme, hvis du kan starte din computer uden problemer så tør sveden af panden og hvor du ellers svedte, min XP computer tog heller ikke skade af at blive opdateret

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-10 12:52

Åhhh,det lettede,at blive bekræftet i min ønsketænkning.

Konen sagde jeg lignede Keld fra Olsen-Banden,da jeg havde læst artiklen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-10 12:55

Citat
Konen sagde jeg lignede Keld fra Olsen-Banden,da jeg havde læst artiklen

Så skal du bare på en "grønsagskur"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-10 13:29

Det er ikke første gang og det er ikke sidste gang at opdateringer får maskiner til at opføre sig underligt. Microsoft er hurtige til at ændre en opdatering, så hvis man ikke lader maskinen opdatere automatisk, men selv henter opdateringer en gang om ugen, så kan man nå at fange de advarsler.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-02-10 13:53

Hurtige opdateringer.........................hvad er der i vejen med, at nøjes servicepack 1

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-10 16:30

Citat
hvad er der i vejen med, at nøjes servicepack 1

= dårlig sikkerhed

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-10 16:49

Jeg er her skam endnu.Og læser alt hvad i skriver.Men jeg må jo også li`e holde øje med fly trafikken.

http://www.flightradar24.com/?
Det er jo ikke sikkert at flyvelederne,kan overkomme,det hele selv.
F.eks. er herover en livlig trafik mellem Narita Tokyo og Heathrow London.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-02-10 17:22

Mosebaek. - hvis du er nødt til at forlade dit flyveleder job - så kan du tilmelde de forskellige fly med SMS og så sms'er de når flyet er landet.

Jeg kan ikke huske ad
ressen men ovre i staterne er der trafik så det batter.
Nogle lufthavne har paralelbaner så der lander to fly ad gangen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-10 18:37

Der skal jo også holdes øje med skibsfarten.

http://fiskerforum.dk/port/ais.asp#

Jo der er nok at se til.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-10 19:12

Mosebaek

Du kan nøjes med at holde øje med halvdelen af flyene og ingen af skibene. Jeg holder øje med den anden halvdel af flyene og min mand holder øje med skibsfarten.

Se er det ikke et godt tilbud?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-10 19:47

Citat
Se er det ikke et godt tilbud?

Jo,helt sikkert.Jeg føler allerede en stor del af ansvaret,er lettet fra mine skuldre.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-10 20:55

og hvis du selv vil flyve en tur kan du bruge Google Earths flysimulator, tryk ctrl+alt+a
http://www.filehippo.com/download_google_earth/

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-10 21:10

Tak for svaret Klaudi. Så er jeg mere rolig.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-10 21:40

Velbekommen