/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Aflytning af Rescue Blues tabs...
Fra : cobran
Vist : 431 gange
500 point
Dato : 13-02-10 00:33

Jeg skal have aflyttet tabsne til Ryan Adams - Rescue Blues

http://www.youtube.com/watch?v=A-p73I585as&feature=related

( Skal kun bruge tabs til det som lead guitarristen spiller igennem hele sangen og soloen er ligemeget)

Da jeg kun kan finde akkorterne men intet har fundet af tabs så prøvede jeg at lytte mig frem, men ikke med sucess!
Nu håber jeg at en med mere erfaring end mig kan gøre det for mig Jeg er villig til at give en masse point for det.

Mvh Cobran

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 13-02-10 00:35

(for lige at være helt præcis så er det ikke det som forsangeren spiller i starten ) hehe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-10 00:48
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-02-10 16:44

Hvis det er 'grundrytmen' der lyder lidt i retning af det her, :
http://tinypic.com/player.php?v=1zg5sm&s=6

vil det nok se nogenlunde sådan ud i praksis / på 'papiret',.. og så arb. videre derfra,
e --------------------------
B --------------------------
G -----------6---------6--------------6--10h/--8----------6
D --6--8h-----6--8h------6--8h------------------6--8h
A --------------------------
E --------------------------
..........................................................................
evt. start med
D --------------11
A --11--13h osv.

iflg. lektion :
http://www.ultimate-guitar.com/lessons/for_beginners/how_to_read_tabs.html