/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med at boote op.
Fra : solem
Vist : 809 gange
25 point
Dato : 12-02-10 23:25

Jeg har nødtvunget måtte lave en format c: Efter denne kan jeg kun boote op hvis jeg frakobler hd nr 2 - ellers gå r min pc bare i sort allerede efter 3 sec i bios . Jeg kan ikke sætte den op fra bios - min pc vilåbenbart ikke kendes ved den. Nogen løsning på miyt lille 500 GB problem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-10 23:38

En noget rodet problem beskrivelse, hvilken styre system har du på computeren?
Hvorfor har du ikke formateret med installations CDen i stedet for format c?
Er alle opdateringer hentet efter at du har geninstalleret?
Engang havde jeg problemer med ikke at kunne se eller bruge min ekstra harddisk efter en formatering og ny installation af XP, det løstes da jeg fik Service Pack 2 installeret

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-02-10 23:42

Og solem, du er heller ikke særlig glad for, at acceptere et svar.
Det har du aldrig gjort.

Kommentar
Fra : solem

Dato : 12-02-10 23:52

Jeg kører xp pro - har brugt installations cd og har servicepk 3 installeret. alle opdateringer er hentet .

Jeg accepterer alle der ved mere end jeg gør.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-02-10 23:58

Det tyder din statistik ikke:
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 14

Jeg tror du glemmer at markere "Accept" og trykke "Send".

Accepteret svar
Fra : noltus55

Modtaget 25 point
Dato : 13-02-10 08:28

Prøv at sætte en jumper på HD'en (nr2) hvor den er sat til slave og en på c drevet som master.har selv haft de problemer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-10 09:13

Citat
Jeg accepterer alle der ved mere end jeg gør.

Hvorfor spørger du så, du behøver åbentbart ingen hjælp

Godkendelse af svar
Fra : solem

Dato : 13-02-10 09:18

Tak for svaret noltus55.