/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af printer
Fra : Nul7
Vist : 812 gange
50 point
Dato : 11-02-10 16:30

Hej, jeg står for at skal have en ny injekt printer, gerne til under 1000 Kr. Med seperate farvepatroner.
Skal kunne levere hæderlige fotos. Rimelig i drift.
Hvad anbefaler I?

Jeg har hørt at Epson er et dyrt mærke i blæk, er det korekt?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-10 16:51

Citat
Rimelig i drift.

Så skal du have laser

til udprintning af fotos kan du ALDRIG konkurrere prismæssigt med firmaer der tilbyder dette uanset om du bruger Brugsen eller en fotohandler...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-02-10 19:18

Jeg har en laser farve printer, Canon5000, og jeg printer fotos ud i 100g blankt papir. De bliver lige så gode som den du får hos farvehandleren. Printeren koster og toneren er dyr, men toneren tørrer aldrig ud og ved hvert skift kan du som minimum printe 2000 A4 sider ud i farve.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-02-10 19:25

EPson er faktisk en af de billigere i brug

Accepteret svar
Fra : sejko1234

Modtaget 50 point
Dato : 11-02-10 19:44

Citat
Jeg har hørt at Epson er et dyrt mærke i blæk, er det korekt?

Ja, hvis du køber det blæk Epson, har lavet til deres printere. Jeg har selv en Epson printer og jeg køber aldrig det blæk. Der er mange andre mærker, som er meget billige og de passer perfekt til printeren

Personligt vil jeg anbefale HP, da de leverer nogle meget drift sikre printere. Jeg vil anbefale denne printer da jeg har den samme og har været meget glad for den

http://www.dba.dk/injektprinter-hp-psc-2350/id-64459881/

spørg endelig, hvis du vil have mere at vide

Hilsen Sejko

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-02-10 22:21

Nu vil jeg så komme med et godt råd. Hvis du ikke vil have læserprinter, så køb en Canon eller en HP. Begge firmaer er suveræne til at lave drivere til deres produkter, også gamle produkter. Det er andre mærker ikke ligefrem kendt for.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 12-02-10 10:35

Jeg tager disse gode råd til efterretning indtil videre..I høre fra mig senere...

Hej..

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 13-02-10 15:43

lige et tillægsspørgsmål:
Et printer med WI-FI trådløs forbindelse kan vel ikke fungere trådløs med en pc. der har bluetooth?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-10 15:56

NEJ....

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 18-02-10 10:21

Tak for svaret sejko1234.