/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
billigt til Varna
Fra : NannaFlip
Vist : 1083 gange
500 point
Dato : 10-02-10 19:08

Hej !
Hvordan kommer man billigst til varna i Bulgarien ? enkelt billet, tog til hamburg, bus et stykke vej, derefter fly, eller hvad, bare det er billigt.
Håber der kommer nogle gode forslag - TAK

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 19:14

et rejsebureau
eller cykel

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 500 point
Dato : 10-02-10 20:08

Prøv at lede her .
http://da.momondo.com/Default.aspx?h=Billige+fly+til+hele+verden&gclid=CLvovbO76J8CFYsz3godCjtEGQ

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet i bor men søg på
www.momondo.com

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-02-10 20:48

Er det Varna i Århus eller Varna i Bulgarien det gælder ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-10 21:11

Hvis du stadig har en tommelfinger er den det absolut billigste....

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 10-02-10 21:37

Prøv at se på denne side http://wizzair.com/. Fik den anbefalet på et tidspunkt hvor jeg skulle til Varna. Vi endte dog med Sterling, dengang der var noget der hed det. Du skal flyve fra Malmø og så mellemlande i f.eks. Krakov. De er billige!!

Godkendelse af svar
Fra : NannaFlip

Dato : 22-02-10 11:58

Tak for svaret piaskov.