/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Avast free
Fra : marcussen1
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 10-02-10 15:46

Jeg har hentet den nye Avast 5 free, men kan ikke registrere den.
Der er 2 muligheder for registrering: At udfylde formularen og trykke "send" (jeg er på nettet) og der sker intet.
Den anden mulighed er at reg. offline ved at bede om en reg.nøgle, der skal sættes ind i et felt, trykke på en knap, der sker heller ikke noget. Hvad gør jeg forkert?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-10 15:54

Er det den gratis du har hentet.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-02-10 16:01

Du skal ikke være på deres hjemmeside for at reg.

du skal bare åbne programmet og finde "registring" og indtaste
dit navn, email mv.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 10-02-10 16:12

Eyvind.............. ja

dk.......... til det sidste Du skriver, det er nøjagtigt, hvad jeg har gjort.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-10 16:21

Citat
dk.......... til det sidste Du skriver, det er nøjagtigt, hvad jeg har gjort.

Så er den også registreret 1 år frem i tiden

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-02-10 16:21

står der så ikke den udløber engang i 2011 ??

det er det enete der sker............

husk du skal udfylde alle felterne....

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 10-02-10 16:27

refi....... ikke desto mindre, står der alligevel på reg.siden:Not jet Reg.

dk..... alle felter er udfyldt, og der står ikke noget om 2011

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-02-10 16:36
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-10 16:37

ENTEN har du ikke udfyldt siden rigtig

ELLER du er IKKE på nettet

Der er ikke andre muligheder

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 10-02-10 16:53

dk..... will expire on 12-03-2010 15:30:37
date of reg. 10-02-2010 15:30:38

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 10-02-10 16:58

Når jeg klikker på send-knappen på reg.formularen, bevæger den sig normalt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-02-10 17:35

Du har hentet pro udgaven, om igen og hent så den gratis denne gang, den nyeste avast! Free Antivirus 5.0 har ikke dansk sprog: http://www.avast.com/free-antivirus-download

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-10 17:42

Det skulle da ikke undre

Men det klarer betalingskortet

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 10-02-10 19:00

o.v.n.
Jeg har hentet den fra dit link, den er fuldstænding, som den første jeg hentede, som ER den free Avast, og IKKE pro-udgaven.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 10-02-10 19:36

Problemet er løst, men hvordan ved jeg ikke.
Jeg installerede Avast free på min bærbare, og wupti så var den på plads.
Derefter forsøgte at reg. på den stationære, det er den der drillede, og endnu engang wupti, alles in Ordnung.
Vejret får skyld for meget, men men....
Så kommer problem nr. 2. Hvem skal nu have pointene?
Mvh
Niels
og tak for de forskellige forslag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-10 19:41

Nogen er heldige i lodtrækninger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-10 20:28

Jeg vil ikke have point.....................................har held i kærlighed.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-02-10 22:04

Eyvind skal ha poæng, så han har held i alt .