/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Hjælp til C5 søges i Odense
Fra : ljtma
Vist : 448 gange
40 point
Dato : 08-02-10 12:57

Er du tæt ved at være specialist i Concorde c5, og har du tid osv. til at hjælpe med bogholderi ca 1 gang om ugen, så hører jeg gerne fra dig.

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 08-02-10 19:55

Hej

Jeg bruger C5 ved 30 små virksomheder, nogen hvor jeg er ved et par gange om måneden, men fleste hvor jeg kun arbejder ved en gang i kvartalet.

Jeg er "hjemmevant" i bogføring i C5 - og kan da også bruge import af bankdata m.m.

Se mere på min hjemmeside www.leolund.dk

Jeg har kontor i Fredercia, men har flere kunder i Odense - og har selv boet i Odense tidligere i mange år.

Hilsen
Erhvervsbogføring

Leo Lund