/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Pokemon Emulator - Help ???
Fra : majsepige
Vist : 1033 gange
200 point
Dato : 07-02-10 00:54

Hej..

Jeg har fundet ud af det her helt fantastiske - at man kan spille de gamle gameboy spil på sin computer.. Jeg har så hørt mig lidt rundt og fundet ud af at man skal downloade en Emulator og i nogle tilfælde også selve spillet (Pokemon Version Yellow)... Det har jeg så prøvet flere steder, og når jeg så skal til at åbne filen i WinZip, så vil min computer ikke åbne det....

Det jeg spørger om er så om nogle kan hjælpe mig med, næsten uanset på hvilken måde så jeg kan komme til at spille Pokemon Version Yellow på min computer uden at ende med VIRUS... Så vil jeg blive mægtig glad :)

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 07-02-10 02:36

Er du sikker på det er winzip format og ikke winrar eller andet pakke format ?

Hvis du vælger egenskaber for filen..hvad står der som format ?

Jeg har selv prøvet en del emulatore til bla amiga og c64, men ofte virker disse emulatore ustabile og spillet vil gå ned på mange måde.

Samtidig skal man tweake en masse geil i sit styrresystem eller inde i emulatoren og det kan ikke betale sig tidsmæssigt at rode med.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-02-10 12:13

Jeg har tidligere spillet med VisualBoy som emulator, men jeg kan intet huske om hvordan.
Du finder VisualBoy her: http://vba.ngemu.com/

Accepteret svar
Fra : sejko1234

Modtaget 200 point
Dato : 10-02-10 21:32

Perfekt spørgsmål, til mig. Jeg havde en hel masse venner, som har siddet i samme problem som dig. Nu bruger de deres tid på at teste og anmelde emulatorerne og pokemon spillene.

Her finder du, den bedste emulator, som passer til dit formål
http://www.emulator-zone.com/

Her kan du finde alle spil, som næsten er lavet (til næsten alle konsoller)
http://www.emuparadise.org/

Søgning efter pokemon på emuparadise.org
http://www.emuparadise.org/roms/search.php?query=pokemon

Hvis du har flere spørgsmål så spørg endelig.

Hilsen Sejko1234

Godkendelse af svar
Fra : majsepige

Dato : 12-02-10 00:15

Tak for svaret sejko1234. Det funger nu ....