/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Ferrari.
Fra : Cathcart
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 03-02-10 21:29

Nå Ferrari-fans. Hvad sir I så til, at Alonso skal til at være verdensmester i en Ferrari?

http://tv2sport.dk/node/48677

Mvh Chris

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-10 21:34

Ja, det bliver en spændende sæson for de røde

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-02-10 21:53

ikke en skid

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-02-10 22:26

Fernando Alonso er en meget dygtig kører.Dog har vi ikke set de store resultater,de sidste sæsoner.
Men han vil få kamp til stregen fra Felipe Massa. Måske også fra Schumacher.Det tyder jo på at han er meget sulten.Jeg tror bare han har alderen imod sig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-02-10 22:32

Citat
Ferrari-fans

Det så jeg ikke li`e.
Jeg mener de har bygget en hel ny bil.Det kan jo godt gi`begynder vanskeligheder.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 03-02-10 22:43

Ser frem til at se Ferrari i det nye år.....
Håber de har bilen i år til at vinde formel 1... De har kørende, spørgsmålet er om de kan enes...

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-02-10 22:50

Citat
spørgsmålet er om de kan enes...
Hvis de ikke kan det, ska vi dæleme komme efter dem, ska vi .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-02-10 22:57

Og er det ikke næsten alle mærker, der kommer med nye biler hvert år, blot med de bedste dele fra sidste års model. Især i 2009, da der var alle de nye regler?

Men fanme vemodigt, at skulle se verdens bedste formel 1 chauffør køre i andet end en Ferrari .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-02-10 23:08

Om de kan enes, siger Massa da dette:
http://tv2sport.dk/node/41892

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-02-10 15:14

Yderst interessant,..
Alonso har jo altid ønsket at ”slå” Michael Schumacher, (da han kørte),..
siden Schumacher skal / vil køre igen,.. (Mercedes)
får Alonso chancen for at vise om han dur til noget,
sååå det bliver særdeles interessant, for alle der holder af F1

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-02-10 15:17

Citat
Jeg mener de har bygget en hel ny bil.Det kan jo godt gi`begynder vanskeligheder.

det gør de da hvert år,.. mindst,..

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-02-10 17:28

Da jeg mener, at Michael Schumacher stoppede i 2006, har Alonso "slået M.S. to år i træk, nemlig i 05 og 06.

http://www.formel1info.dk/oversigter/oversigtWC.php

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-02-10 22:15

Ahaaa,.. ja, så mangler han 'bare' at vinde 5 år mere,.. så står de 'lige'
Michael er 7 dobb. mester,

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 00:41

Hejsa EA_HS
Citat
det gør de da hvert år,.. mindst,..
Det gør de vist allesammen .
Citat
Michael er 7 dobb. mester
Det ved vi da godt . Men jeg tror ikke, at Alonso eller andre når det samme antal.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-02-10 09:48

Citat
Men jeg tror ikke, at Alonso eller andre når det samme antal.

Næææh,.. det tror jeg heller ikke,..
men det mener han selv,.. da han jo som bekendt kørte i en hurtigere vogn de 2 år,
den eneste måde at afgøre den slags,. må vel være at de kørte i to identiske vogne,..
FX kørte i samme team,

men det ser ikke ud til at ske sådan lige,..
så vi må 'nøjes' med at nyde deres ræs,...

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 12:46

Citat
så vi må 'nøjes' med at nyde deres ræs,...
NEMLIG .

Forgangne sæson var ski god og spændende. Og nu hvor M.S. og Ross Brawn har fundet sammen igen, kan det da kun blive endnu sjovere . For M.S. vil være mester igen!

Så det er faktisk temmelig svært af være både M.S.-fan og Ferrari-fan .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 16:43
Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 17-02-10 23:28

Tak for svaret Dahab. Og så krydser mange af os fingre for, at de kommer til tops igen

Mvh Chris