/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
overnatning østrig
Fra : biksemad
Vist : 3113 gange
105 point
Dato : 03-02-10 19:27

Hej vi køre til Kroatien til sommer til Camping lanterna Istrien porec her vil jeg gerne finde et billigt, godt gasthof/hotel ,da vi er 2 voksne,og 2 børn må det gerne være et famileværelse,overnatning Østrig,eller så tæt på som muligt, vi køre den direkte vej ikke igennem alperne .

Nogle forslag her ?

Mvh Biks

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 03-02-10 19:53

Hotel Adlerhof
Elisabethstraße 25 A
5020 Salzburg

Har 2,3 og 4 sengs værelser - billigt og nemt

se mere her:

http://www.gosalzburg.com/Adlerhof_NEU/webseite/englisch/rooms.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-10 22:28

Ehm... nu bliver jeg godt nok nysgerrig.... hvordan undgår du alperne når du skal til Kroatien via Østrig??

Er det fordi du mener du kører igennem alle tunellerne eller hvordan??

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 04-02-10 10:26

Man kan vist køre gennem Frankrig, syd om alperne ved kysten og videre over Italien

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 10:42

Ha ha Tyregod8, det må vist siges at være den nærmeste omvej, når man også skal igennem Østrig

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 04-02-10 14:18

Nej ok den direkte vej igennem tunnellerne ikke rigtig op i bjergene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 14:25

Så er jeg med igen.. den vej foretrækker jeg nu også, når jeg skal derned ad.. ca 28 tuneller istedet for Brennerpasset (det ville nu også have været en omvej for jer)

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 04-02-10 20:42

nogle forslag til overnatning ?

Jeg køre frakørsel 72-Kreuz München-nord og fletter sammen med a99 mod Salzburg/Innsbruck

Jeg køre frakørsel 21-Kreuz München syd og fletter sammen med a8 Salzburg/Innsbruck

jeg tager frakørsel Knoten Salzburg og fletter sammen med a10/e55 mod Graz/Villach/Salzburg syd

fortsæt ad a11

Mvh Biks

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 105 point
Dato : 04-02-10 22:56

Havde du bare spurgt om campingpladser så havde jeg kunne hjælpe

Men jeg ved mange bruger etaphotellerne... en overnatning, bad og morgenmad,og videre på farten igen

http://www.accorhotels.com/gb/hotel-3705-etap-hotel-etap-hotel-salzburg-flughafen/index.shtml

Og der lige et i Salzburg

God tur til Kroatien - bare det var mig

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 05-02-10 17:03

Tak for svaret Nordsted1.