/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
kællinger gud hjælpe os
Fra : brorteil
Vist : 1033 gange
41 point
Dato : 01-02-10 19:27

Citat
Videresend denne advarsel blandt venner, familie og kontakter.

I løbet af de næste par dage - forsøg ikke at åbne nogen besked med titlen "POSTKORT FRA HALLMARK",

uanset hvem der sendte den til dig. Det er en virus, der åbner et postkortbillede som "brænder" hele harddisken C
på din computer.

Denne virus vil blive modtaget af nogen, der har din E-mailadresse i deres kontaktliste. Derfor er du nødt til at advare

alle dine kontaktpersoner - det er bedre at få dette budskab 25 gange end at modtage virus og åbne det.

Hvis du modtager en mail kaldet postkort - skønt sendt til dig fra en ven - må du ikke åbne den. Slet den omgående

og sluk computeren øjeblikkeligt.

Dette er den værste virus bebudet af CNN. Den er blevet klassificeret af Microsoft som den mest ødelæggende virus nogensinde.
Denne virus blev opdaget af McAfee i går og der er ingen reparation endnu for denne type virus. Denne virus ødelægger

harddiske hvor vigtige oplysninger opbevares.

Giv denne advarsel til dine venner. Husk: Hvis du sender advarslen, vil det være til gavn for alle.

Med venlig hilsen

Midt- og Vestjyllands Politi

______________________________________
Lene H. Gabel, politiassistent

Lokalpolitiet i Thisted
Vold og Straffelov
Telefon: 9619 1490 Mobil: 72 58 30 65
Lokal: 4139

De tror squ på alt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-10 19:30

Det må da siges at være en gammel advarsel. Så har du først set den nu?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-02-10 19:30

jeg fik den fra en "kælling" for lidt siden

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-02-10 19:34

hun tror fuldt og fast på at politiet har sendt hende den mail.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-10 19:41

Jeg har nu også set mænd hoppe på sådan en limpind.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-10 19:42

Jeg fik den sidste år fra en mand. Så sig til hende at en enkelt politikvinde ikke sender mail til hele Danmark.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 51 point
Dato : 01-02-10 19:50

Det er helt sikkert en advarsel om den kommende snestorm - den kommer nok fra HALLMARK

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-10 20:02

Her kan i læse om den falske alarm fra Hallmark http://webbureau.timmer.dk/postkort_fra_hallmark.asp

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-02-10 20:18

Citat
Det er helt sikkert en advarsel om den kommende snestorm - den kommer nok fra HALLMARK

Den var go, hun får den med besked på at sen en HALLMARK film.

Godkendelse af svar
Fra : brorteil

Dato : 01-02-10 20:23

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-02-10 20:27

Selv tak - og pas på vejret!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-10 13:34

Det er ufatteligt, nu kommer den også som dagens tip under navnet:
Mailvirus misbruger politiets navn og det gav 20 ubrugelige point

http://www.kandu.dk/tip20711.aspx
Der må være nogen, som er ret langsomme