/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
nulstille blækindikator efter påfyldning
Fra : bulkman
Vist : 1111 gange
200 point
Dato : 01-02-10 18:35

Nogle der ved hvordan man nulstiller blækindikator på en Lexmark Z1380 ?.
MVH
Bulkman

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-02-10 19:33

Det skulle den altså selv gøre når der er monteret en ny farvepatron

Kommentar
Fra : asan

Dato : 01-02-10 19:40

Fylder du selv den gamle patron op eller sætter du en ny original/uoriginal i?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-02-10 21:19

Jeg har set på www.fyldselv.dk men her er der ikke nævnt noget om nulstilling af farvepatronerne til Lexmark!

Kommentar
Fra : bulkman

Dato : 01-02-10 21:42

Hej !
Vi snakker ikke om ny patron eller nyindkøbt genfyldningspatron, kun om genopfyldning af
eksisterende patron.
Blækindikator er tom og reagerer ikke på at den egentligt er fyldt op igen, herved fremkommer
en række irrererende "pop ups" som ville forsvinde hvis indikatoren kunne resettes som "fuld"
MVH
Bulkman

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-02-10 21:57

Prøv at kontakte fyld selv, og høre om de har en vejledning til lexmark.
Jeg bruger selv HP, og her er der en vejledning til hvordan man nulstiller henholdsvis sort og farve.

Kommentar
Fra : asan

Dato : 04-02-10 21:42

hej - tænkte det nok - du fylder selv op.
Har selv prøvet det med en Lexmark med præcist samme resultat som dig.

Tænker at det er Lexmarks måde at forhindre brugeren i at fylde op, så vi i stedet skal købe nye patroner.

Har set på nettet at man kan købe en "dingenot" til nulstilling af chip.
Pris 50-100 kr.
Du kan finde den ved nogle udbydere af piratpatroner.
held og lykke
asan

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-02-10 21:51

Skift den ud med en HP-printer, her kan man nulstillepatronen med to stykker tape, for en kort indsættelse i printeren.

Kommentar
Fra : bulkman

Dato : 05-02-10 11:59

Hej Asan !
Du har ret i at der findes Chipresetter til canon + HP. Jeg har bare ikke set nogen
til Lexmark. Desværre!
Hmm jeg burde vel være glad for at jeg i det hele taget for lov til at skrive ud.Det er jeg
ikke så sikker på man kan med nye printere.
MVH
Bulkman

Kommentar
Fra : asan

Dato : 06-02-10 20:06
Kommentar
Fra : bulkman

Dato : 07-02-10 21:21

Hej Asan .
Desværre nej !
Jeg kan ikke se nogle chip-resetter til Lexmark her .
MVH
Bulkman

Annuller spørgsmålet
Fra : bulkman

Dato : 19-02-10 23:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål