/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
internet explorer
Fra : loberg
Vist : 541 gange
300 point
Dato : 31-01-10 16:19

når jeg vil åben et brev på gmail. kommer denne besked `vil du kun vise de sikre elemter på webstedet. Denne side indeholder elementer,som ikke overfører via en sikker HTTPS-forbudte og derfor kan gøre hele webstedet usikker`
og så trykker jeg på ja og alligevel kan jeg ikke ikke se billeder og den meddelse kommer frem hver gang også dem som jeg kender godt . Der er ikke noget galt med gmail. Men jeg tror at det er internet explore . Det er måske et flue ben som skal fjernes i sikkerhed indstillinger?
men hvad kan være galt?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-10 16:46

Når du klikker ja for du kun vist de sikre elementer, så klik nej, så skulle billeder vises

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 310 point
Dato : 31-01-10 17:18

Siden sidste opdatering på gmail har der været kuk i det.

Jeg har adskillige nyhedsbreve, hvor jeg ikke kan se billeder, trods diverse tilkendegivelser og flere forsøg på indstillinger. I detaljer på mail, står der billeder må vises osv.

Da jeg søgte efter oplysninger, fik jeg den besked, at det ville blive løst- men det er ikke sket endnu.

Troede det egentlig var mit eget virus program, som blokerede.

Vi har tidligere haft en bruger her, som spurgte om det samme- prøver lige om jeg kan finde det.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-01-10 17:20
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-01-10 17:23
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-01-10 17:26
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-10 17:42

Citat
vil du kun vise de sikre elemter

Citat
og så trykker jeg på ja

Derfor kan du ikke se billeder - dem siger du nej til da de ikke er sikre....

Så din IE fejler ikke noget - det er dig der siger du ikke vil se billederne....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-01-10 18:05

Jeg har prøvet begge dele og det virker stadig ikke.

Jeg bliver ikke engang spurgt på de nyhedsbreve som jeg modtager hver uge.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 31-01-10 19:37

Tak for svaret smuller54.