/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Blue-Ray
Fra : amc
Vist : 1494 gange
100 point
Dato : 31-01-10 01:10

Jeg har fået en bærbar pc hvor jeg kan se blue-ray men når jeg sætter pc´en til min fladskærm så kan jeg ikke se blue-ray...

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 31-01-10 01:39

Hvordan sætter du din PC til dit TV? Hvad er det for et TV?

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 31-01-10 03:48

Dit tv skal også kunne se blue-ray,det er jo nok der skoen trykker,prøv at se i din tv manuel.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-01-10 10:42

Det er en sony 40 T....Jeg sætter pc sammen med HDMI....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-10 12:15

Citat
så kan jeg ikke se blue-ray...

Hvad forstår du ved at SEBlue-ray

Blue-ray er en medietype der giver mere plads på en skive og derfor mulighed for bedre opløsning....

Kan dit TV ikke klare den opløsning må du "sætte" den ned via indstilling på dig grafikkort i PCen...

Så uanset hvad du gør vil du IKKE kunne opnå den opløsning Blue-ray kan give på DIT TV hvis ikke det kan klare den....

Så med mindre dit TV kan klare 1080p er det dit grafikkort (i pcen) du skal "nedjustere".....

Så i grove træk er det formålsløst at køre med Blue-ray skiver (eller HD) på et TV der ikke kan vise opløsningen....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-01-10 13:04

Det er et HD tv..
Glemte at skrive at den kommer med denne besked.
Oplysninger
Indholdet er beskyttet
Indholdet kan ikke afspilles i den nuværende visningstilstand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-10 13:56

Citat
Indholdet kan ikke afspilles i den nuværende visningstilstand

Nemlig....

Så kom lige med HELE typebetegnelsen for dit TV....

Jeg tror nemlig IKKE det er 1080p

HD bruges desværre i "flæng"......

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-01-10 14:09

Lage CyberLink PowerDVD 9 ind og det lader til det bare køre...................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-10 14:57

Jamen så er alt jo OK

Annuller spørgsmålet
Fra : amc

Dato : 25-02-10 08:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål