/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Billetlugen - ren sjofling af brugerne
Fra : ch4711
Vist : 627 gange
50 point
Dato : 29-01-10 14:47

Elendigt billetsystem på billetlugen.dk

Har prøvet at købe 2 ACDC billetter siden kl.10:00:00 i dag - med forskellige fejlmeldinger fra serveren, lidt på engelsk osv..

Har prøvet med 5 minutters mellemrum, og hver gang har billetlugen.dk sagt prøv lidt senere, du er på ventelisten, tag det roligt.

Og nu kl. 14:15 fortæller man så at SALGET ER IKKE TILLADT.

Hvis der er noget, der ikke er tilladt, er det at jeg nogensinde køber eller handler med billetlugen.dk og jeg vil bestemt advare andre mod dette også.

Er jeg monstro den eneste, eller er de virkelig så elendige derinde ?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 29-01-10 14:58

Sådan er det hver gang der skal være en større koncert i Danmark.

Da AC/DC gav koncert i Parken måtte min søn melde sig ind i fanklubben for at få/købe billetter.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-01-10 15:07

Du kan sagtens undlade at handle med Billetlugen, så må du bare acceptere, at du ikke kan komme til de arrangementer som de står for salget til.

Ved ikke om de har skiftet ud i ledelsen, men på et tidspunkt var det jo almindelig kendt, at de fik lov at stå for salget til alle arrangementer i Parken, fordi det var Don Ø's søn der stod i spidsen for foretagendet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-10 15:16
Godkendelse af svar
Fra : ch4711

Dato : 29-01-10 16:36

Tak for svaret ans.