/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Nas server
Fra : maxikurt
Vist : 1202 gange
100 point
Dato : 28-01-10 16:48

Hej til alle
jeg har set på en netværks disk da jeg gerne vil have min hjemmeside til at køre her hjemme fra
har så set på den her Netgear STORA MS2110
det den skal kunne er at jeg har mindst 2 hjemmesider som der skal ligge på den den skal så osse kunne sættes op så jeg kan have e mail adresser lige som jeg har ved min web udbyder
er ikke sikker på at denne egner sig og spørger derfor her inden jeg køber noget
ved godt jeg skal have mig en fast ip og skal have host master til at pege på min ip for at den kan vises på nettet.
hvis ikke den egner sig vil jeg gerne have forslag til hvad der så egner sig gerne under 2500 Kr

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 28-01-10 17:03

Har osse kigget på denne her Seagate BlackArmor NAS 220

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 28-01-10 17:22

Hvad er spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 28-01-10 17:36

som jeg har skrevet i starten er jeg ikke sikker på at den kan bruges til det den skal derfor søger jeg et svar herinde inden jeg køber noget den skal kunne køre mine hjemmesider og mail kan den det
sådan at jeg slipper for at have feks en hjemmeside ved web 10 som jeg så sparre ved at den ligger hos mig selv

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-01-10 11:18

for at ha' de ting kørende skal du kunne installere nogle programmer på den.

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 100 point
Dato : 29-01-10 18:43

hejsa,,
jeg har prøvet at køre en hjemmeside fra min nas.. det var en fra http://www.synology.com
i dag funger den kun som filserver.. prøv at kigge lidt rundt på siden og du vil finde ud af at den understøtter op til 30 hjemmesider og mailkonti kan den også klare.. bare du har en stor forbindelse

Godkendelse af svar
Fra : maxikurt

Dato : 29-01-10 20:36

Tak for svaret buch78.

så vil jeg bestille en fra synology