/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor køber man billige plast potter?
Fra : Odense
Vist : 5071 gange
50 point
Dato : 27-04-03 13:10

hej

Hvor køber man billige plast potter (engangs potter)? jeg skal bruge ca. 200-300 stk. med en Ø på ca.20cm og en højde på ca. 20cm. Jeg vil lave en masse planter i et drivhus i år, som jeg kan plante ud i haven til næste år...

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 27-04-03 13:19

På nogle havecentre er der en container, hvor man må tage gratis plastpotter. Men når du skal bruge så mange, synes jeg du skal ringe til dem og spørge, om du må købe/få dem du skal bruge.
Christina

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 27-04-03 15:41

hmm jeg vil nu gerne have lidt ens størrelser! ellers kommer det hvis til at se noget rodet ud, når man har så mange potter i drivhuset

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 15:43

jae..men prøv at ringe alligevel..måske bliver de glade for at du henter dem, også kan du jo bare vælge dem, der passer dig!

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:39

Tak for svaret skingur.

Kommentar
Fra : snollerup

Dato : 23-11-04 11:38

Hej til ham med urtepotterne.Synes du skal købe nye potter,de er ikke så dyre endda omkring 1 kr pr stk.
Du kan købe dem hos Billund Plast a/s Tlf 75338499