/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
lidt pinligt spørgsmål
Fra : bublebee
Vist : 1497 gange
100 point
Dato : 26-01-10 13:31

Nu har min højre brystvorte været temmelig øm de sidste par dage, den nærmest svier. der er ikke noget at se, men den er øm.
Især når jeg fryser

Hvad kan det være ?
Tror ikke lige jeg er gravid - er på p-piller.....

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-01-10 13:32

Citat
Hvad kan det være ?

Kræft

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-01-10 13:38

Eftervirkninger af en sheriffstjerne?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-01-10 13:44

- ta' en snak med din læge...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-01-10 13:51

hehe nej inge cherifstjerne

Og forhåbentlig ikke kræft - er kun 26.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-01-10 13:51

Hej med dig.
Hvis du har hafte en bluse på der hart irriteret kan det skyldes det.
Har selv prøvet det og det er meget ubehageligt.
Prøv at tage en BH på der er blød i skålen. Det hjælper efter nogle dage.
Smør med en fed creme også . Om natten skal du tage en undertrøje på hvis du ikke ligger med nattøj.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 26-01-10 13:53

hej bublebee.
Der findes ikke pinlige eller dumme spørgsmål, kun svar.
Jeg vil give Stouenberg ret, istenen for at få malet fanden på vægen, med de gæt som kan komme her.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 26-01-10 13:57

Kræft har intet med alder at gøre.
Det tyder meget på brystkræft.

hawaii7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-01-10 14:05

Citat
Det tyder meget på brystkræft.

ER DU LÆGE DA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stop det der...det tyder IKKE på kræft.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-10 14:09

Stop så for fanden de skriverier om kræft. Symptomerne på det giver ikke svien og smerter. Så lad være med at skræmme hende.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-01-10 14:27

Brystvorter kan jo blive slidt ligesom alt andet på kroppen.

Måske har du haft sex med lidt for meget stimulation af brystvorterne? Det er ikke sikkert, at du husker det sådan lige i "kampens hede", men det er en sandsynlig årsag.

Jeg går ud fra, at du ikke ammer. HAR du ammet?
Under amning strækkes vævet omkring brystvorterne jo en hel del. Det gør vorterne større. Og hvis de ikke var ret store inden svangerskabet, så forbliver de større efter amningen.
Det er jo bare attraktivt, og der er nok ikke mange, der er kede af DET.

Men ligesom med lidt store skamlæber, så KAN også brystvorter blive irriterede af at blive klemt i stramt undertøj.
Måske har du fået en ny BH, som dine brystvorter ikke rigtig synes om? Kunststof forværrer problemet. Og for små skåle gør også.

Kræft er det næppe. Det viser sig ikke på den måde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-10 14:33

Citat
lidt pinligt spørgsmål

Så pinligt er det da heller ikke siden brugerne på kandu nu skal involveres i spørgsmålet

Den eneste, der kan give dig et konkret svar ..... det er din læge.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-01-10 14:55

Citat
Og forhåbentlig ikke kræft - er kun 26.....

Det har ikke en skid med alder at gøre, du har kræft

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 26-01-10 15:04

Jeg har for mange år siden været præcis i din situation og gik til en specialist, som kunne fortælle mig, at det kunne stamme fra en en eller anden form for hormonforstyrrelse, men jeg blev for en sikkerheds skyld sendt til mammografi, som viste, at der ikke var noget galt.
Der sker jo hele tiden kemiske bevægelser i kroppens systemer og hormoner.

Selvfølgelig skal du gå til din læge og blive undersøgt, om ikke forandet så for i det mindste at blive fri for at gå rundt og være ængstelig og nervøs uden grund.

Man går jo ogå til læge for at få at vide, at man er rask.

Mvh
Joan

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-01-10 15:23

Hej Joan - jeg har fået tid til lægen imorgen så nu må vi se.

Birgitta : Har ingen børn og har ikke ammet, så det er i hvert tilfælde ikke det. Og mht bh er det ikke længe siden jeg fik målt størrelse så jeg har de rigtige størrelser på, og går i de samme bh´er som hele tiden, uden de har generet. Det her kom for nogle dage siden og gør naller

Så nu må vi se hvad lægen siger imorgen....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-01-10 15:31

Dit lede svin brorteil.

Jeg vil ønske du får prostatakræft, mavekræft, hudkræft, aids, syfilis, svulster i hjernen (hvis du har en) og alt hvad der er ondt og dødeligt på en gang. Du er den ledeste og mest stupide psykopat, som jeg endnu har mødt på Kandu

Gå ud og hæng dig....Jeg betaler rebet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-10 16:05

bublebee... det er meget nærliggende at det skyldes kulde... så kan brystvorten godt blive ømfindig

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-01-10 16:12

Nordstedt - ja det ku være, det har trods alt været smadder koldt....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-01-10 16:17

Undskyld forresten for mit franske, men det er svært at styre sig, når en så usympatisk psykopat som brorteil kommer med den slags indlæg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-01-10 16:27

Jeg tænkte netop også på kulden - den kan gøre nas, bublebee

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-01-10 16:30

Citat
Dit lede svin brorteil.

Jeg vil ønske du får prostatakræft, mavekræft, hudkræft, aids, syfilis, svulster i hjernen (hvis du har en) og alt hvad der er ondt og dødeligt på en gang. Du er den ledeste og mest stupide psykopat, som jeg endnu har mødt på Kandu

Gå ud og hæng dig....Jeg betaler rebet

torsk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-10 16:36

Jeg synes det er godt du lige får det tjekket i morgen, men prøv lige at se

tirsdag den 19. januar 2010
Dårligt brystvortevejr
Jeg har altså ondt i brystvorterne, sagde en af mine medsvømmere i dag. Jeg kunne kun svare, det er fordi det er et par graders frost og tørt. Det har jeg nemlig også i det vejr. Ikke når det er mere frostvejr og ikke når det er mindre.

Så kom en tredje kvinde ind i omklædningsrummet, og vi spurgte straks, om hun også havde ømme brystvorter. Selvfølgelig har jeg det, sagde hun.

Og ja, det er lige sådan et vejr her, der giver ømme brystvorter. Ikke sandt?

http://zettes.blogspot.com/

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-01-10 17:28

Okay... Måske er det noget med månen..

Jeg knak en tand i week-enden, og da jeg ringede til tandlægen i går, så sagde sekretæren, at der var utrolig mange, der havde knækket tænder i week-enden..

Måske er brystvorter osse i farezonen?

Nå, men så ved lægen det da..

Bublebee, du skriver, at det er især når du fryser.. Dine brystvorter reagerer på kulde ligesom gåsehud.. Og når de stritter, så bliver de jo endnu mere trykket af det tøj, du har på.

Måske skal du bare have varmere tøj på?

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 26-01-10 17:35

Godt bublebee at du går til læge i morgen. Las os høre, hvad han/hun mener.
Pøj Pøj!

Ingen skal da hidse sig op over denne "brorteil", som åbenbart er et svært psykisk tilfælde, og sådan én er da særdeles ynkværdig

Mvh
Joan

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-01-10 17:40

Citat
bublebee... det er meget nærliggende at det skyldes kulde...

Så havde det nok været begge brystvorter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-10 17:42

Citat
Så havde det nok været begge brystvorter

To bryster behøver ikke nødvendigvis være ens, selv om det er samme ejer

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 26-01-10 21:25

Nordsted1 har ret:

Citat
To bryster behøver ikke nødvendigvis være ens, selv om det er samme ejer

Nej, ikke to mennesker er ens, så det er svært at sammenligne.
I mit tilfælde, som jeg skrev om tidligere på tråden, mærkede jeg kun ubehaget i det ene bryst, så det kan sagtens lade sig gøre.

Men lad dog nu bublebee høre hvad lægen siger.

Mvh
Joan

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 26-01-10 22:13

brorteil
Citat
Jeg vil ønske du får prostatakræft, mavekræft, hudkræft, aids, syfilis, svulster i hjernen (hvis du har en) og alt hvad der er ondt og dødeligt på en gang.

Det var ellers en ordentlig omgang - tror du at du overlever det?????
Når du nu bliver indlagt, så husk at få en bærbar puter og et par bøger med, for tiden kan jo godt blive lidt lang, kan jeg regne ud.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-01-10 22:46

Citat
Når du nu bliver indlagt, så husk at få en bærbar puter og et par bøger med, for tiden kan jo godt blive lidt lang, kan jeg regne ud.

Jeps.
Og ved i hvad maden består af ????

Pizza og pandekager

Der er nemlig ikke andet der kan gå ind under døren. For der er INGEN der vil servere for ham med de lidelser

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 26-01-10 23:45

Skrevet af brorteils BEDSTE veninde
Citat
Pizza og pandekager

Der er nemlig ikke andet der kan gå ind under døren. For der er INGEN der vil servere for ham med de lidelser

ÅÅÅHH NEJ, det er s'gu for meget Stakkels brorteil, nu blev det pludselig ham der blev midtpunkt.
Godt han har skuldre til at bære det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-10 23:50

Men brorteil opnåede det han ville, nemlig at få bublebee til lægen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-01-10 00:00

Ahhh mon ikke hun havde fundet ud af dette, uden hans psykopatiske og ondskabsfulde kommentar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-10 06:36

Joo

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 27-01-10 17:44

Citat
Ahhh mon ikke hun havde fundet ud af dette, uden hans psykopatiske og ondskabsfulde kommentar

dumme svin

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-01-10 20:13

Aha brorteil.

I dit sidste indlæg her på tråden har du da underskrevet dig med din rette signatur:
dumme svin

det er nemlig lige, hvad du er er!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 27-01-10 20:23

Citat
det er nemlig lige, hvad du er er!

iiih mange tak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-10 20:44

ÅÅÅhhh brorteil

Du gør værre end du bider. Du er jo slet ikke så slem.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 27-01-10 21:12

Citat
Du gør værre end du bider. Du er jo slet ikke så slem

iiih mange tak igen

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 28-01-10 01:38

Ømme brystvorter kan skyldes ægløsning/graviditet/overgangsalder. Tager man p-piller og holder en pause med dem indtræder der en hormonel forandring, som i visse tilfælde kan give anledning til at kirtelvævet på den ene side, eller begge sider, vokser lidt og føles spændt og ømt ved berøring.

Derudover oplever nogle kvinder ømme brystvorter ved medicin (f.eks. blodtryks- og hjertemedicin, mavesårsmedicin og psykiatrisk medicin.

Lyt ikke til idioten der udtaler sig om kræft. Han aner efter alt at dømme ikke en dyt symptomerne ved brystkræft.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 11-02-10 10:49

Tak for svaret Nordsted1.
Det var præcis det samme lægen sagde. Han undersøgte både for knuder osv - ingenting var der galt

Det var bare fordi man havde frosset og så måske havde haft en bh på en en inder syning der havde generet, det er da i hvert tilfælde heldigvis væk igen :)

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 11-02-10 11:29

Citat
Det var bare fordi man havde frosset og så måske havde haft en bh på en en inder syning der havde generet, det er da i hvert tilfælde heldigvis væk igen :)

Dejligt, så er vi alle glade og tilfredse igen.
Fortsat "god vind".
Asbjørn2