/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Hvorfor tror du ikke på reinkarnation?
Fra : KMH1990
Vist : 923 gange
118 point
Dato : 24-01-10 12:35

1. Nogle børn fødes med mærker efter sårene fra en voldelig død i et tidligere liv, som de senere begynder at fortælle om, og over 3000 historier er undersøgt og kan dokumenteres som værende sande.

2. Kunne det ikke tyde på, at reinkarnation finder sted, når børn allerede fra en alder af 3 år begynder at komponere koncerter og læse aviser?

3. Alexander Cannon, som har fået universitetsgrader ved ni universiteter, var reinkarnationsskeptiker fra begyndelsen, men har måttet sande, at det finder sted.

4. Hvorfor bliver alle mennesker, der har været udsat for nærdødsoplevelser, mere menneskelige efter nærdødsoplevelsen?

5. Hvis der ikke sker noget efter dødens indtræffelse, hvad skulle meningen med livet da være?

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 128 point
Dato : 24-01-10 12:51

Man kan ikke "bevise" om/at reinkarnation findes.
Jeg tror ikke en dyt på reinkarnation, jeg tror at når man er død så er man dø og så er det forbi.
Reinkarnation er noget nogle religiøse tror på, jeg er ikke religiøs, så jeg tror ikke på reinkarnation.

1: Børn fødes med mange underlige og charmerende mærker, leder man længe nok skal man nok finde noget der ligner noget fra et andet liv.

2: Nej, det tyder på at de er intelligente.

3: Han er blevet religiøs, det er noget andet.

4: Fordi de finder ud af at de er dødelige.

5: Meningen med livet er det der sker før man dør, ikke det der (ifølge nogle religiøse) sker efter man er død.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 12:58

1 - 4 Udokumenterede vrøvle og vandrehistorier

5. Meningen med livet er den, som du selv skaber og tillægger det.

Godkendelse af svar
Fra : KMH1990

Dato : 24-01-10 13:17

Tak for svaret BertelBrander.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 13:37

Kanon tråd

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-01-10 15:01

Øv hvor det kan ærgre mig at en tråd som denne, bliver lukket næsten omgående
Du lægger op til en, efter min usle mening, vældig interessant diskussion - men så dræber du den før fødslen...

God søndag
mvh Dorthe

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 16:02

Hej Dorthe

KMH1990 mødte lidt demokratisk modstand i 2 indlæg ud af 2 og så er det da bare med at komme væk og ikke forfægte sine synspunkter.....hvilket jo passende kunne være sket med lidt henvisninger til den påståede veldokumenterede viden om reinkarnation, som geniet og psykiateren Alexander Cannon med de mange universitetsgrader fra 9 universiteter og specialist i okkulte teknikker fra kaffegrumslæsning til levitation og diagnosticeret af MI5 som kvaksalver og kompulsiv løgner" whauu...det er vist een vi kan sætte vores lid til, og jeg vil i den forbindelse ønske mig at blive en piratos i mit næste liv. Tænk at blive suttet til udslettelse af en sød ung pige LOOOL.

Men nu handler det vel om at tro, og så er der frit slag på alle hylder og intet behøver dokumenteres...det er bare at tro. Hvor svært kan det være??

Hav en velsignet søndag Dorthe

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 16:03

PS
Din mening er aldeles ikke ussel....BASTA

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-01-10 16:25

http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Cannon_(psychiatrist)

Citat
He continued to work and publish. In 1938, in his book Sleeping Through Space, he gave directions for bringing the dead back to life: A severe kick with the knee between the shoulder blades at the same time shouting in the left ear "Oye," "Oye," "Oye."

He added: "It is rarely necessary to repeat the operation before life is again resumed, but this can be repeated up to seven times in long-standing cases".

Google oversættelse (korrektureret af mig):
Citat
Han fortsatte med at arbejde og offentliggøre. I 1938, i sin bog "Sov igennem rummet", gav han retninger for at bringe de døde tilbage til livet: Et alvorligt spark med knæet mellem skulderbladene" samtidig med at råbe i venstre øre "Oye, "" Oye, "" Oye."

Han tilføjede:" Det er sjældent nødvendigt at gentage operationen før livet er genoptaget, men dette kan gentages op til syv gange i langvarige sager".

Øhhh...... Er der nogen, som vil bebrejde mig, at jeg er lidt skeptisk vedr. Hans Excellence Dr. Alexander Cannons evner, herunder bl.a hans unikke metode til at bringe afdøde mennesker tilbage til livet??? Jøssses - det er fed underholdnng på en skidekold søndag eftermiddag

Tak KMH1990 fordi du bragte tråden på banen