/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Aftenens hyggespreder!
Fra : Majormajor
Vist : 679 gange
20 point
Dato : 23-01-10 18:45

En soldat, udstationeret i Afghanistan, fik et brev fra sin kæreste. Hun skrev
følgende:

"Kære Kim jeg må desværre bryde vores forhold. Afstanden er alt for stor. Desuden har jeg været dig utro to gange, selvom det ikke betød noget for mig, så føler jeg ikke det er retfærdigt for hverken dig eller mig. Vil du være sød at retunere billedet af mig. Mona."

Soldaten, som selvfølgelig blev rasende, spurgte sine soldaterkammerater om de kunne gøre ham en tjeneste. Han skulle låne billeder af kærester, søstre, kusiner osv. Da han havde samlet alle billederne - 57 ialt - og selvfølgelig kun de flotteste piger var udvalgt - skrev han følgende besked som han lagde sammen med billederne som han sendte til Mona:

"Kære Mona
Jeg beklager, men jeg kan ikke helt placere dig. Kan du ikke selv tage dit billede ud af bunken, og så sende resten retur til mig? Pas godt på dig selv.. Hilsen Kim..

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-10 18:51

Så ka' hun lære det ka' hun

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-10 18:51

Ha ha ha, har du også lige set det afsnit af m*a*s*h, hvor den var i

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-01-10 18:54

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 19:01

God, gedigen humor ... Thumps Up ...

http://www.postallessor.com/images/thumps_up1.jpg

Jørn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-10 19:06

Og så er der denne her:

Bill Gates talte med direktøren for en af de større bilfabrikker.
- Det er nu en skam, at udviklingen inden for biler ikke går lige så stærkt, som den gør inden for operativsystemer.
- Det ved jeg snart ikke. Jeg tror nu vores kunder er glade nok for, at bilen ikke stiller spørgsmål som: Du har forsøgt at bremse. Er du helt sikker på, at du vil bremse nu?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-10 19:10

Det var på det lokal indremissionshus hvor pateren brølede ud over forsamlingen: "Det er alkohol der er skyld i alverdens dårlige domme".

"Det er alkohol som er skyld i hor og bedrag"

"Det er alkohol der får jer til at skyde jeres svigermor"

Og så lød det tørt nede fra salen: "Og det er alkohol som er skyld i at vi rammer ved siden af"

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 19:56

Danske Jens ville til Afghanistan for Mor Danmarks ære. Pas på du ikke møder en sex-bombe, sagde hans kæreste. Ja, slap nu af søster, sagde Jens. Jeg vil nu hellere møde 10 sex-bomber end én vejbombe.

Hjemmelavet, og sikkert ikke særlig morsom ...

Accepteret svar
Fra : zorto

Modtaget 20 point
Dato : 24-01-10 05:35

Honnør for Majoren for witzen, som jeg ikke kendte, eller i hvert fald ikke kunne huske fra M*A*S*H, som jo var en herlig film. Serien, som kom på grund af filmens succes, var jo også fin...

Jørn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-10 07:35

M*A*S*H bliver vist på TV2 Charlie hver aften.. Den blev optaget i tidsrummet 1972-1982 og er lige
så aktuel idag

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-01-10 10:38

To filminstruktører i samtale:

"-Jeg er snart færdig med min krigsfilm....100.000 statister."
"-Shit..Det må da ha´ kostet en formue?"
"-Nix..Vi bruger rigtige kugler."

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-01-10 11:13

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-01-10 12:22

Citat
To filminstruktører i samtale:

"-Jeg er snart færdig med min krigsfilm....100.000 statister."
"-Shit..Det må da ha´ kostet en formue?"
"-Nix..Vi bruger rigtige kugler."

Hans første og sidste film....... ikke alle statister vokser på træerne

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-01-10 13:14

Netop Moster

"Mænd, med begger ben på jorden, hænger ikke på træerne"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-01-10 16:28

Pyyhh, så ER jeg da mere rolig he he

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 16:40

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-01-10 16:46

Ja Moster

Hellere en Busk-mand, end en Træ-mand.

Forresten kendte jeg engang en pige vi kaldte "Ege-træet"....

Hun fik en ny Ring hvert år.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 16:50

Ege-træet - Hedder hun mon Ester? (også kaldet "Poly-Ester")

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-01-10 17:16

Yeps Major

Hun var gift med Salt (også kaldet Salt-Peter)
som var bror til Kardan (kardan-Axel)

Søsteren Anna (Anna-tomi) var ven til mig, Tom (Tom-bola)

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-01-10 17:22

Årlaværner, som du dog ka

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 01:57

M*A*S*H-filmen er bare et "Must Have" .

Citat
Hun fik en ny Ring hvert år.
Hun boede måske i Ringkøbring ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-01-10 11:20

Yepper.....Eller Ringsted...osv.

*TDC ændrer nu deres telefonbøger til...ring-bind*

*Samtidig flyttes trykkeriet fra Bygaden til...Ring-vejen*

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 14:49

De er ikke helt så ringe endda, de bemærkninger, du kommer med Århus

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 19:00

I er da nogle vittige hunde - vov vov ...

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 25-01-10 19:12

Tak for svaret zorto. Godt med henvisningen til originalfilmen

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 25-01-10 21:16

Velbekomme m&m

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-01-10 21:23

Vi ka' bar' dét, her i åååårhus, do