/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
??
Fra : Carina76
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 22-01-10 23:35

Der er et spil, som jeg bare ikke kan huske navnet på ..

Spillet er, hvor du skal hakke igennem en masse jord og guld .. Du kan slette dine mænd ved og smide dem ned i et hul (Hjerte) som din "by" bliver holdt i live af ..

Du kan kalde fjenden frem - når det passer dig .. Når du synes at du er klar nok ..
De mænd du er, er sådan nogle "orker" eller sådan noget ..

Ja undskyld, jeg kun kan beskrive så lidt, men det er så mange år siden, at jeg har spillet det ..

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 05:48

Kender det ikke, desværre, men det lyder da meget sjovt. Håber du får hjælp til at finde dit spil.

rn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-10 09:13

Citat
Kender det ikke, desværre

En YDERST nyttig oplysning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-10 09:19

Vi er ikke så mange spillere her på kandu, så jeg synes du skulle prøve at stille dit spørgsmål
på en computer-spille side, der er sikkert størrer held

http://www.google.dk/search?hl=da&q=computer+games+forum+&meta=cr%3DcountryDK&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 23-01-10 20:25

Citat
En YDERST nyttig oplysning

Nemlig!

Forklarer jo "alt" om teknikken og detaljerne i dette spil, som vi må håbe spørgeren finder uden din eller min hjælp.

Nordsted1 kommer dog med et forslag. Trist at være så idéforladt som os andre tumper !

MvH
Jørn

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 07-02-10 10:12

Det er der desværre ikke noget, at gøre ved så .. :) .. Jeg må søge videre .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-10 10:33

Det eneste spil jeg kender til, hvor der bliver hakket er - lemming- men resten af det du nævner passer jo desværre ikke

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 17-02-10 20:57

kan det være det her:

http://www.kongregate.com/games/goldsilvern120/the-last-city-defence

ellers finder du en htil masser af slagsen her:

www.newgrounds.com/game/defensegames