/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Skype
Fra : anro
Vist : 545 gange
20 point
Dato : 22-01-10 01:53

Der må være brugere her. Er det noget der dur eller er det ved at fase helt ud.
Gratis brug mellem skype brugere (hele verden) opkald til fastnettelefon under 20øre pr. minut
det må da få enhver økonom til at gnide sig i hænderne.
Men hvilken trådløse telefon skal man så vælge. Det skal så være en hvor man ikke skal tænde for pc. den bruger jo el. der skal heller ikke være rumklang.
Lad mig høre ?
anro

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 22-01-10 06:50

Hvis du vil tale gratis PC til PC, skal den være tændt, jeg bruger ikke trådløs.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-10 11:21

Her står alt det du vil vide.
http://www.skype.com/intl/da/shop/
Jeg bruger det meget, fra comp. til comp.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-01-10 14:44

telefonerne koster ca 900 kr. du kan også få det på din mobil, men så skal du jo betale for internet. Men har du fri internet på mobil så er det jo løst.
Det er billigt hvis man kender folk i USA feks, da du kan ringe ganske billigt direkte til deres mobil telefon, hvis du tegner måneds abonnement til det.

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 10 point
Dato : 22-01-10 14:46

http://www.pcworld.dk/art/8165?a=block&i=74
Link til test af telefoner

http://www.ip-phones.dk/product.asp?product=208

har hørt denne skulle være god

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 23-01-10 01:11

Fase ud kan man vel ikke ligefrem sige , der er nu 12.494,601 brugere online.

Godkendelse af svar
Fra : anro

Dato : 25-01-10 10:54

Tak for svaret snaptil.
Havde håbet svar fra en bruger af skype,især hvis det var en der var stoppet med skype, og hvorfor?
anro