/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Advokat i forbindelse med bodeling
Fra : Myriade
Vist : 680 gange
218 point
Dato : 20-01-10 15:33

En god advokat i forbindelse med salg af hus og bodeling?

I nærheden af København

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-10 15:35

Der er dæleme mange

ALLE advokater er jo gode hvis man er tilfreds men det ved man først bagefter....

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-01-10 15:41
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-01-10 15:41
Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 20-01-10 18:37

Har været inde og kigge på siden. fin ide, men er er ikke mange anmeldelser.

Jeg tænkte om der var nogen der havde erfaring med en god advokat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-10 18:48

Som nævnt tidligere kan du ikke bruge vores efrfaringer til noget....

Ikke 2 sager er ens....

Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 21-01-10 14:29

Jeg er ikke enig!

Måske kan jeg ikke bruge dine erfaringer til noget, men det må jo være op til mig at vurdere.

Hvis 10 melder at en advokat ikke opfylder krav og mål, vil jeg nok ikke vælge denne. bare for at se om jeg har mere held.

Men 10 positive svar giver mig et billede af at her har jeg måkse en der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-10 15:20

Og du mener de 30 brugere på Kandu alle bor i Kbh. og er skilt

Det nærmeste du kommer en vurdering er nok at "udsøge" dig nogle "emner" - for derefter at "slå op" om nogen skulle have noget negativt at sige om vedkommende.....

Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 21-01-10 15:29

Hej igen.

Jeg er helt med på din holdning og det står dig frit for at undlade at kommentere

Måske er der andre der har et bud.
Hvis ikke, så fik du ret, Tillykke på forhånd

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 218 point
Dato : 21-01-10 15:52

Det ser ikke ud til at der er hjælp at hente her på kandu, men måske du kan bruge de råd der er i dette link

http://www.stjerneadvokater.dk/advokat

Godkendelse af svar
Fra : Myriade

Dato : 21-01-10 19:59

Tak for svaret Nordsted1.

Du har ret. Men dit svar henviser til et sted hvor jeg rent faktisk kan få et svar. TAK

Kommentar
Fra : Nursie

Dato : 21-11-11 09:30

Håber du fandt en god advokat. Desværre hører jeg til dem som valgte forkert og foreløbig har min skilsmisse/bodeling kostet mig over 100.000. Penge som jeg ikke har, men som min x skal betale mig, så alt hvad jeg får med fra vores liv er ingenting - skønt ikke.
Advokater er gode til at holde møder, vi har holdt adskellige forligsmøder, som alle ikke har ført til noget.