/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
vedr jobsamtale
Fra : huelya87
Vist : 1507 gange
20 point
Dato : 19-01-10 15:22

hej jeg har et spørgsmål, hvad bliver man spurgt om, når man er til jobsamtale, hos en tandlæge, som klinikassistent, jeg er simpelthen så nervøs. Og når jeg er til jobsamtaler, bliver jeg helt tom og dum. Hvad kan man eksempelvis spurgt om?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 19-01-10 15:25

Citat
Hvad kan man eksempelvis spurgt om?

ALT hvad der har relation til arbejdet du søger....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 15:26

- Ubesvarede 8
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 9

Og så ville det være en god ide at begynde at lukke spørgsmål...

Kandu har sikkert rigeligt at lave...

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 19-01-10 15:26

Der var ikke meget held sidste gang, eller ?

http://www.kandu.dk/Spg143170.aspx

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-01-10 15:31

Mange forskellige ting, og det har du tidligere spurgt om.

Men du gider umiddelbart ikke lukke dine spørgsmål:
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 8
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 9

Hvis du i længden forventer svar på dine mange spørgsmål, er det almindeligt, at man accepterer et svar på dine spørgsmål.

Hvis du ikke har lukket dine spørgsmål indenfor 3 mdr. bliver de automatisk annulleret!
Så tag dig sammen, og luk/accepter nogle af dine spørgsmål

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-01-10 15:41

Du skal ikke være nervøs og er du det alligevel så sig det ved samtalen. Tandlægen vil spørge ind til dine kvalikationer og vil også finde ud af om du kan omgås patienter. Kan du passe telefon, kender du de instrumenter de bruger, kender du det computersystem de bruger. Så lad være med at være så nervøs, du er god nok og kan sagtens klare den samtale.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-01-10 16:22

Granner se her.
http://www.kandu.dk/Spg143170.aspx

Det er IKKE første gang

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-01-10 16:25

Prøv at spørge om klinikken er gået over til at indkalde patienterne via Email,
hvor de kan spare mange penge og tid.

Noget du naturligvis er klar til at kunne håndtere...

Kommentar
Fra : heidima

Dato : 19-01-10 16:49

Tag det helt stille og roligt. I første omgang skal du tænke på, at du med garanti er kaldt til samtale, da du har nogle kvalifikationer som er interessante for din måske fremtidige arbejdsgiver.

Du vil blive spurgt om erfaring ol.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 20-01-10 10:54

Hvis du aldrig har været til en samtale før, men gerne vil forberede dig - så lav en google søgning på jobsamtale....

Der kan du så læse om de mest alm. spørgsmål og om hvordan du kan forberede dig......
Du kan også finde facts / tips om kropsholdning, stemmeføring o.s.v

- men ellers så bare vær dig selv og ALLE der interviewer ved, at det jo er en akavet situation og at folk er nervøse - det er helt normalt.

- jeg ønsker dig held og lykke

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 20-01-10 19:13

Tak for jeres hjælp, og støtte. Det har været en stor hjælp :)

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 20-01-10 19:40

Tak for svaret refi.