/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nye låse til skoda felicia
Fra : timeglas
Vist : 989 gange
300 point
Dato : 18-01-10 18:31

Hej.

Min skoda fra 1999 har fået ødelagt låsene i føresæde og højre side pga. en bilvask og efterfølgende frost. Har derefter været hos folkevogn og de har derfor bestilt 2 nye låse (170,- ex. moms pr lås). Derudover vil de have 800,- pr. arbejdstime og de forlanger 2 timer for at sætte dem i. Kan det virkeligt være rigtigt? Er der ikke en billigere måde? Låsene koster jo nok det de gør, men timelønnen syntes jeg godt nok er høj. Er der nogen forslag til alternativer og ikke sorte alternativer

mvh timeglas (storkøbenhavn)

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 18-01-10 18:37

det vanlige brokken over at man skal betale for reparationer.

Gør det selv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-10 18:37

Yes - skift dem selv. Det vil nok tage lidt tid første gang men så har du øvelsen til næste gang. Hvorfor går du ikke til en skodamand og får det lavet.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 18-01-10 18:41

eller kør til sverige

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-10 18:53

Det er så let at lave , så (nesten)alle kan gøre det.Du skal bare ikke være bange for at prøve,og tro at du ødelægger det hele.
alimak

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 310 point
Dato : 18-01-10 19:01

Du skal formentlig have dørenes inderlædning af for at komme til at tage dørgreb med låsene ud. Denslags tager tid og indebærer en risoko for at ødelægge noget, hvis man ikke ved hvordan.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 18-01-10 21:14

Tak for svaret transor.