/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Ikke godkendt, validerer idenditet ??
Fra : import1995
Vist : 730 gange
50 point
Dato : 18-01-10 10:49

Hej, jeg har 2 bærbare som netop har fået genistalleret XP, og de kører super, men det tråløse har det svært, de kommer fint på nettet og finder også min router og beder om kode, men der går lidt tid inden man kommer på, og når man er på står der ikke godkendt, validerer idenditet, det sår ned i højre hjørne, vad er der lige galt ???? det er en D-link router jeg har ... Hjælp tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-10 11:54

Er det fra en Recovery CD at du har geninstalleret din XP?
Hvis ja, hvad hedder det program som styrer det trådløse netkort så?
Har computerne før formatering været på den samme trådløse forbindelse som den du har nu?
Hvis ja, så er det ikke routeren men på netkortet eller opsætningen fejlen er

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 18-01-10 12:50

Ja det er fra en recovery CD, og jeg har hentet nye drivere ved fujitzu-siemens, og ja det er den samme som før, altså router ...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-10 12:54

Dernede hvor der står at den validerer, hvilken program giver den besked? Dobbelt klik på ikonen og se hvad der kommer op på skærmen

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 18-01-10 12:58

Jeg kan desværre ikke se det hvor jeg er nu, først derhjemme i aften, tak indtil nu kommer tilbage ...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-10 13:01

Det er jo ret håbløs at komme med forslag til Windows, hvis nu du bruger et andet program til at administrere dit trådløse netværk, jeg tager på arbejde om en times tid men der kommer sikkert andre som kan hjælpe dig videre

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 18-01-10 13:03

Du får point i morgen, hvis det lykkedes for mig ...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-10 13:18

Hvis der ikke skulle komme nogen forbi og hjælpe dig videre, så skriv om det er Windows som administrerer netværket eller et andet program, hvis det er et andet program, er der så et eller andet sted du kan klikke og lade Windows overtage? Og vil du skifte til Windows administration?
Alle mulige små som store oplysninger, det er nemmere at hjælpe når vi ved så meget som mulig, du kan også fra Kontrolpanel se på dit trådløse netkort, den er under Netværksforbildelser, højre klik og se under Status og senere under Egenskaber.
Du behøver ikke prøve på at lade Windows forsøge at reparere forbindelsen, det mislykkes altid men vi vil gerne vide hvordan Status er, er der en IP adresse og Undernetmaske og Standard gatway og er adressen tildelt af DHPC det står alt sammen under Status og fanen Understøttelse

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 18-01-10 13:55

okay, tak ...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-01-10 17:26

Er du sikker på det er din router du logger på og ikke naboens. For det lyder lidt mystisk med at du ikke kan logge på. Hvad med at opsætte din router på ny, måske det er den der fejler. Reset den og forfra. Den er jo let at opsætte.

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 19-01-10 09:06

Jeg har løst det, klikkede på forbindelsen nede i højre hjørne ( højreklikkede ), gik ind i status, og der kom jeg så videre og kom ind i noget med godkendelse, der fjernede jeg flueben, og nu kører de 110%, og skriver ikke at de mangler godkendelse, nu står der at jeg er koblet på og signal er udmærket intet andet, TAK FOR HJÆLPEN ...

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 19-01-10 09:07

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-10 11:33

Selv tak - det skulle jo kunne lykkes når samme computer og router har haft forbindelse før, og det lykkedes så også at finde fejlen