/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Lys, fysik aflevering
Fra : sejko1234
Vist : 1081 gange
20 point
Dato : 17-01-10 19:30

hej alle sammen jeg har lige fået en fysik aflevering for og den indeholder disse spørgsmål

Hvad er lys, hvilke egenskaber har lys

Lysetsbølgelængde

Det hvide lys' farvespektrum

Lysets spredning i atmosfæren

lysets fart

lysets polarisation

Lys som elektromagnetiske bølger

Lys som fotoner

Jeg ville blive meget glad hvis nogen gad at svare på disse spørgsmål, eller sende mig et link, noget jeg kan arbejde udfra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-10 19:33

Citat
jeg har lige fået en fysik aflevering for

Citat
Jeg ville blive meget glad hvis nogen gad at svare på disse spørgsmål

Meningen er vel at DU skal svare....

Ellers er der jo ingen grund til at gå i skole - så kan du bare bede skolen sende opgaverne til Kandu og karakteren til dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-10 19:34

Men velkommen til Kandu.....

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-01-10 19:38

Lav dine lektier selv snothvalp.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-01-10 19:55

Det er meget nogle meget interessandte spørgsmål, du er så heldig at få stillet.

Måske vil du komme med dine svar på opgaven her i kandu, så vi andre også kan lære lidt?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-01-10 20:01

Din lærebog er sikkert mere målrettet mod det du skal lære end dette link:

http://en.wikipedia.org/wiki/Light

Men da vi jo skal kunne konkurrere globalt i fremtiden. må du i hvert fald midst kunne dette...

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 17-01-10 20:02
Annuller spørgsmålet
Fra : sejko1234

Dato : 20-01-10 08:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål