/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Downloading program
Fra : vovsegris
Vist : 440 gange
20 point
Dato : 17-01-10 17:15

Er der nogen der har et super "virus-frit" program til fri downloading af Musik osv.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-01-10 17:20

Brug vdownloader til at download musik fra youtube. Meget godt program

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 17:21
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-01-10 17:34

Tag dog det hele med, musik, virus, spyware og hvd det hedder.
Du skal da ikke udelukke noget, når det er gratis.

hawaii7

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-10 21:37

Alt hvad du ser/hører på internettet ...YouTube filmklip inklusive ...gemmes på din computer.

Ja: Du læste rigtigt : "GEMMES"

..men hvor?

I systembiblioteket: Midlertidige Internet Filer

..selvfølgelig

Derfra kan de uden videre kopieres til andre biblioteker på din computer vha. Stifinder.

Alt der kræves er, at du i Stifinder tillader visning af skjulte-/systemfiler.

Menuen: Funktioner -> Mappeindstillinger -> fanen; 'Vis' -> Sæt de relevante flueben...

Du kan også selv bestemme hvor systembiblioteket; Midlertidige Internet Filer skal ligge.

Vælg i browseren Internet Explorer menuen:

Værktøjer -> Internetindstillinger -> fanen; 'Generelt' -> afsnittet; Browserdata -> knappen [Indstillinger] -> knappen; [Flyt mappe...] ..og vælg så placeringen.

Dermed behøves der altså INTET program for, at kopiere alt hvad du kan se/høre på nettet

Det er bare at flytte/kopiere det, fra det ene bibliotek til det andet ...efter eget valg

</MOLOKYLE>