/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvordan bliver man eneforhandler?
Fra : tararam
Vist : 595 gange
40 point
Dato : 14-01-10 21:51

Hvis man har fundet et - efter egen overbevisning..ha - godt produkt, der ikke kan fås her i landet, hvordan kan man så blive eneforhandler af produktet.
Forstået således at man ikke ønsker at komme på markedet med et produkt for så at se at andre selv importerer produktet bagefter.
Kan det lade sig gøre ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-10 21:53

Det må du jo nok aftale med sælgeren af produktet om

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-10 21:57

du vil nok ikke kunne undgå parallelimport

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-01-10 22:00

det kræver jo at du tager kontakt til producenten eller salgsorganisationen bag produktet. men de il helt sikkert se på, om du kan tilbyde tilstrækkeligt salg til at de vi nøjes med een forhandler.
men det er vel et forsøg værd.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-01-10 01:09

Det er da ulovligt.
Vi har fri næring og en producent kan ikke nægte at sælge til andre forhandlere med den begrundelse at han har givet eneforhandling til en anden.

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 15-01-10 01:56

Citat
hvordan kan man så blive eneforhandler af produktet.

HÅBER PÅ AT ANDRE HAR FÅET klø_ FOR SAMME LORTE PRODUCT_
MEN BARE UNDER NYT NAVN

Hvornår lærer I
-

Skal du til at sælge GRATIS OZON/ eller bare et pyramide_spil = IGEN.

Eller

Kan IKKE finde en/ t bedetæppe, som

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 15-01-10 06:48

Tak for svaret EXTERMINATOR.