/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hp 2610 all in one
Fra : chicapigen
Vist : 567 gange
200 point
Dato : 14-01-10 14:10

halløjsa kandusser

jeg skal ud til en kollega og hjælpe med at installere hendes printer på en ny pc . hun har en hp 2610 all in one printer , problemet er at den installations cd der var med da hun købte den er blevet væk , hvad gør jeg ??? kan jeg downloade sådan en skive et sted fra ?? og hvor ???

puha det var 3 ting som i et kinder æg

hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 210 point
Dato : 14-01-10 14:12

Her kan du downloade driverne og tage dem med på en USB nøgle.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=da&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=421139&

Eller sende genvejen til en mailadresse som du kan gå ind på hos hende.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-01-10 14:12
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 14-01-10 17:39

Du kan jo bare logge på kandu når du kommer ud til hende og bruge de link's der er foreslået her.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-01-10 17:54

Måske en ide at fortælle hvilken styresystem der er på computeren som skal bruge den printer, hvis det er Vista eller Windows 7 så skal du slet ikke bruge en driver, den er der allerede.
Tænd printeren og sæt usb kablet i computeren, det kører sikkert helt af sig selv, hvis ikke så kan du se på de links som er lagt her oven over

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-01-10 17:55

Vista og 7 har kun driver. og ikke software til den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-01-10 18:07

Det software som er på den cd kan også nemt hentes på nettet, jeg bruger kun driveren og henter bedre software andre steder, det eneste jeg bruger den medfølgede cd er programmet til at genkende tekst ocr softwaren, hvis aldrig man scanner tekster så er den også ligegyldig

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-01-10 18:11

Det kan enhver jo frit vælge.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-01-10 18:52

hejsa

hun har xp på sin computer

jeg har prøvet at hente den downloads der er blevet foreslået , og ville gemme den direkte på en cd som jeg ville brænde og tage med , så havde hun den hvis der skulle ske noget . men ...men...det kunne ikke lade sig gøre for når den har hentet det så pakker den ud og vil ha jeg skal installere den på min computer og det er jo ikke meningen . men man kan måske ikke hente den og gemme den på en cd skive ??

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-01-10 20:12

Prøv at tage ud til hende, og fra hendes pc logger du lige herind på Kandu og bruger de links og henter på hendes egen pc, gemmer den på harddisken et godt sted. Så kan de jo bruges en anden god gang, og du slipper for at huske på at tage det med ud til hende

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 14-01-10 20:59

Tak for svaret granner01.

jeg åbner kandu ude ved hende og bruger dit link :))

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-10 22:20

Selv tak og held og lykke med operationen.