/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ny bærbar men hvilken
Fra : biksemad
Vist : 737 gange
85 point
Dato : 13-01-10 21:25

Hej

Jeg vil til og købe mig en ny bærbar og har kig på en Vision NB588 notebook 15,6, jeg synes man får meget for pengene den nye intel i7 processor og godt grafikkort osv , men er det kvalitet ?

Jeg vil ofre ca 8000 kr

Har også kig på msi er det ok eller hvad ?

Ellers nogle forslag til en bærbar i 8000 kr klassen ?

mvh Biks

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 13-01-10 21:37

skal du bruge den til at spille

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 13-01-10 21:39
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-10 21:50

Hold dig til et stort kendt mærke...............så de ikke lukker for næsn af dig.

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 13-01-10 22:38

den skal bruges tl lidt af hver , men skal også kunne trække de nye spil

ELLERS NOGLE FORSLAG ?

MSI ER DA KENDT

HVAD MED DEN JEG HAR KIG PÅ Vision NB588 notebook 15,6 ER DET IKKE ET KENDT MÆRKE NOK ?

MVH Ørn

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 13-01-10 23:18
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-10 11:03

Det var bare generelt - jeg har nemlig en Zepto og de har lukket.

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 14-01-10 14:19

Jeg leder efter en bærbar til ca 8000kr og det bedste man kan få til spil og underholdning ,hvor det gerne må være en god kvalitet.

Hvor ligger acer og hp , msi kvalitetsmæssigt og nogle forslag til bærbar ?

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 14-01-10 17:24

nogle bud så man får det optimale ?

mvh biks

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 14-01-10 20:35

nogle bud ?

Kommentar
Fra : sejko1234

Dato : 10-02-10 21:16

ja her er en rigtig god for dig, jeg har cirka den samme, dog med et lidt dårligere grafikkort. Og jeg kan snildt kører nye spil, som "Modern warfare 2", "Bad company 2 demo"

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1493805*Wupti2/PACKARD-BELL-LJ65.html

og den er på tilbud lige nu ^^.

Ellers vil jeg råde dig til at købe din bærbare over wupti, nogle rigtig tilbud og servicen er i top, jeg har købt 2 bærbare over wupti.com og jeg fik leveret dem dagen efter. Håber dette hjalp :D

Hilsen Sejko1234

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 85 point
Dato : 11-02-10 12:14

Hvis jeg var dig ville jeg bruge dette forum :

http://www.eksperten.dk/

Tror du får lidt bedre "rådgivning" der

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 24-02-10 23:24

Tak for svaret Dahab.