/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TDC og bindingsperiode
Fra : sags0224
Vist : 450 gange
20 point
Dato : 13-01-10 14:11

Hej
Jeg har lige bygget hus og skal ha fastnet forbindelse etableret, da der er for dårlig trådløs dækning.
Jeg har kontaktet TDC, som har forsyningspligt. De påstår at jeg skal binde mig et halvt år til et TDC abonnement (de er meget dyrere end andre). Udover at betale for oprettelsen skal jeg altså også betale for et TDC abonnement. Kan TDC kræve det?
Venlig hilsen Solveig Simonsen

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-01-10 14:14

Ja, det kan de godt. De har rigtig nok forsyningspligten på en PSTN linje, men for at tegne denne, skal du acceptere deres abonnementsvilkår. Så ingen vej udenom, 6 måneder hos TDC (du kan dog som regel betale de 6 måneder samlet og komme ud af kløerne før).

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-01-10 14:47

har du prøvet
fullrate

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-10 15:24

Det er ligegyldigt hvem du vælger....

Ingen løfter så meget som en kuglepen UDEN ½ års binding som minimum....