/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg kan ikke åbne mit Outlook 2007
Fra : Disi
Vist : 2912 gange
100 point
Dato : 13-01-10 07:22

Jeg kan ikke åbne mit Outlook 2007
Så snart jeg åbner det kommer der en boks frem hvor der står :
Standardmapperne til e-mail kan ikke åbnes.Informationslageret kunne ikke åbnes.
Jeg har afinstalleret en del gange og prøvet at installere igen,men uden held .
Installeret det på min mand s pc og der virker det fint ,hans kører med XP
Og jeg kører med Win 7 på en Dell XPS M1210
Min Pc mand har givet op
Er her nogen der kan hjælpe
P.s Min pc er født med Xp men har lige fået ny harddisk i,og valgte derfor Win 7

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-01-10 12:55

Da du sattte ny harddisk og styresystem i huskede i vel også drivere til bundkortet , herunder DMA, lyd og netkort, med drivere til windows 7 . Ellers kommer det aldrig til at køre ordentlig og de mere krævende programmer vil slet ikke fungere.

firewall indstillingen kan også være problemet.

En af de kedelige ting ved win7 er at fejlmeddelelserne og især på dansk er ret tåbelige og intetsigende.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 13-01-10 12:58

Uha Svar skyldig Der var en fra Dell og sætte den i og han installere xp ,senere på ugen købte jeg så Win 7 der virkede Outlook rigtigt fint lige en til for en uge siden

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 14-01-10 19:14

er her slet ikke nogen der kan hjælpe

Annuller spørgsmålet
Fra : Disi

Dato : 16-01-10 09:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål