/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvor snotdum har man lov at være
Fra : Krummen
Vist : 719 gange
10 point
Dato : 13-01-10 02:13

http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article1943432.ece

Du mlde...Jeg har ikke engang medlidenhed med idioten. Når man er så dum, bør man være under tilsyn og umyndiggøres LOOOOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 02:17

Det sgu nok disken som lige ville sælge sin mobil Eller Piet Hein, hvis det da ikke er den samme, som IBM mener Men IBM har måske ret, for de er lige snotdumme

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-01-10 02:18

Det lyder mere, som en rigtig Århus historie

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 02:33

Det er da utroligt som nogle bliver tossegriske, når de synes de kan lugte penge, men denne er da så langt ude på Larstyndskids mark, at idioten ikke fortjener bedre end at blive malket Hvis jeg var ham, så ville jeg ikke gå til politiet og udstille min idioti.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-01-10 08:03

Desværre er den idiot årsag til at svindlerne bliver ved.

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 13-01-10 08:09

Sikken et fjols

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 10 point
Dato : 13-01-10 10:22

- han har garanteret også sendt sit taletidskort med...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-01-10 11:51

Men der hopper en glad neger rundt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-10 14:46

Ja, så ka' han lære det......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-01-10 14:55

Ja det er jo ikke alle mennesker som er lige intelligente, men derfor behøver man da ikke jogge på dem..han ligger jo ned i forvejen..

Jeg synes denne tråd siger mere om trådholderen, end den gør om den naive mand.

Det er selvfølgelig ubegribligt at det kan lade sig gøre, men derfor behøver vi jo ikke sidde og godte os over andres problemer vel?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-01-10 15:41

mangorossa, må vi se din mobil???

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-01-10 16:04

Stouenberg ha ha, lyder jeg virklig SÅ naiv? *LOL* Og nu er jeg jo ikke en mand vel

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-01-10 16:37

He he....Jeg får sq osse ægteskabstilbud fra de egne....Med billeder.
Jeg skal nok bare sende penge til billetten?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-10 22:47

Man ka' da ta' billetten helt gratis

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 29-01-10 22:36

Tak for svaret Stouenberg.

Ja Mango...det siger meget om trådholderen, bl.a. at han siger hvad han mener og mener hvad han siger. Dit udtryk naiv betyder i denne forbindelse, DUM SOM EN SKOVL. Men okay...det forventer jeg ikke du kan se. Du hører jo heller ikke ligefrem til blandt de skarpeste knive i skuffen.

Ja hvor har du ret Luffebasse.