/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Aftenens bitte griner!
Fra : Cathcart
Vist : 680 gange
37 point
Dato : 12-01-10 20:56

Aften bøn:

Det var en far, der hørte sin søn Ole bede aftenbøn..
Han hørte ham sige: "Gud velsigne mor, far, mormor og farvel farfar.. "
Næste dag døde farfaren..
Næste aften hørte faren Ole sige: "Gud velsigne mor, far og farvel mormor..."
Næste dag døde mormoren..
Næste aften hørte faren Ole sige: "Gud velsigne mor og farvel far.."
Da blev faren meget bange..
Han kørte på arbejde kl. 24.00 for at undgå morgen trafikken og blev på arbejdet til kl. 24.00 og kørte hjem igen..
Da han kom hjem, sagde han til moren: "Undskyld jeg først kommer hjem nu, men jeg har haft en hård dag.."

Moren: "Har du haft en hård dag? Hvad med mig? I dag, da jeg åbnede for døren, faldt postbudet død om lige foran mig..."

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 12-01-10 21:01

Fed H U M O R

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 47 point
Dato : 12-01-10 21:22

Det minder mig om to lignende vits:

"Nu er vi flyttet 3 gange og vi har stadig det samme postbud"...

Og så, dengang jeg var soldat, og vi var på øvelse:
Vi kørte gennem en lille by og usandsynlig mange af de børn vi mødte var rødhårede.
Så siger sergenten: "jeg tror postbuddet her i byen er rødhåret".
Lidt senere mødte vi en meget rødhåret mand på cykel, landsbyens postbud mm.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-10 21:29

En anden vits det minder mig om...

Lille Peter var ude at lege, og kom lidt sent hjem.

Hans mor har travlt med rengøring og åbner døren for ham, uden at se ud,
og hun siger: "Kom bare ind Skat".

Og svaret er:
"Det er ikke det sædvanlige postbud i dag"...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-01-10 21:32

skøre knejte

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-01-10 22:03

Aften Svend og smuller54

Kom til at tænke på, hvorfor der ikke er nogen vitser om kvindelige postbude .

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 12-01-10 22:40

Her er noget om en kvinde!!!!!!

Bedste hvad er en elsker???

Bedste sprang ind i soveværelset, åbnede klædeskabsdøren. Og ---ud faldt der et skelet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-01-10 22:42

Tjahh, det er tankevækkende *GH*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-01-10 22:43

De kvindelige postbude farver deres hår he he

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-10 22:59

Nej, de vittigheder jeg kender er fra de gode gamle dage,
dengang postbude var mænd, og sygeplejesker var piger.

Man havde en lærer som man sagde De til,
og en lærinde som man sagde Frøken til.

Og ingen vinduespudsere, dem er der jo også mange vitser om...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-01-10 23:18

Citat
Kom til at tænke på, hvorfor der ikke er nogen vitser om kvindelige postbude

Det er ganske enkelt fordi de er så hurtige at ingen mand kan nå at digte en historie om dem

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 13-01-10 10:52

faderen kom hjem, og den første han mødte var lille Per.
Lille Per sagde,jeg klarede den, jeg klarede den.
Faderen spørger,hvad klarede du.
Lille Per?.
Jo, i formiddags delte Mor,Postbudet og jeg en flaske brændevin, Mor og posten måtte op og sove,men jeg klarede den?.
vvdriver

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-10 14:27

Vi er også mange århusianere

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-01-10 22:41

Citat
Vi er også mange århusianere
Det er I jo , men hvor mon Tom Yearhouse bliver af . For Tom kan sikkert nogle historier om kvindelige "brev-svingere" .

Forresten blev vores den gang 5½ årige datter dybt skuffet første gang, hun var i Århus. Som de gode forældre vi var og stadig er, spurgte vi hende selvfølgelig hvorfor. Jo, sagde hun, de ligner da alle os andre!! Ja selvfølgelig gør de det, svarede vi, men hvorfor troede du, at de skulle se anderledes ud??????. Og så sagde den bitte pige, at de der århusindianere da skulle være røde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-10 22:49

Er der noget i denne vinterkulde, jeg ikke er, er det rød!

Hvem mon har lært den lille jente det?

Små krukker har også ører

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-01-10 23:06

Hej Hanne.

Det var jenten selv, der havde opfattet ordet "århusianer" som beskrevet. Det var helt nyt for os forældre. Og jøsses da, hvor var det svært at være pædagogisk rigtige forældre for ikke at såre hende. Så vi måtte vente med at ystyrligt, til vi var alene.

Chris

PS! Selv en med sort samvittighed, kan få røde kinder og rød tud i vinterkulden . (Og ikke et og om Vagn eller Søvnda(h)l)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-01-10 23:30

Hej Svend.
Citat
vinduespudsere, dem er der jo også mange vitser om...
Lad os se nogle !

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 16-01-10 16:50

Tak for svaret svendgiversen.

og god resten af weekenden