/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
uaz 4x4 problem
Fra : Gizmo1226
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 11-01-10 22:39

jeg har instaleret uaz racing 4x4 på min computer, det virkede fint. dagen efter hvor jeg ville spille det virkede det ikke.
den går bare i sort skærm efter jeg har startet spillet og kan ikke komme vidre, har prøvet og lade den stå i 3 timer.
har vista btw.
den bruger omkring 40-45 % af cpu'en, men den laver ikke noget. håber nogle kan hjælpe mig :D

// Gizmo

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 12-01-10 00:03

Kender ikke dit spil, men de gange jeg har haft samme problem, har det været noget, der vil på nettet men hvor min firewall/ virusprogram blokkerer for det.
Prøv at start spillet op uden netforbindelse.

Det kan også være beskadigede filer i installatioenen, prøv at fjern eller reparer det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-10 09:06

Som foranstående er inde på.....

Prøv at trykke på din Win-tast (flaget) - der ligger nok et popupvindue eller besked fra din firewall der skal accepteres før den går videre...

Det ligger i baggrunden - derfor kan du ikke se det....

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 12-01-10 15:44

der ligger ikke noget fra min firewall eller fra virusskanner, jeg kan sagtens minimere det og bruge computeren.
så det er altså ikke computeren der går i stå.
men husk på at jeg har spillet det før, men dagen efter kan den ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-10 15:54

Prøv at installere det igen....

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 12-01-10 16:01

jeg har prøvet at installere det 3 gange, jeg har prøvet at downloade en crack for at være sikker på at det ikke var exe-filen der var buged, men uden held.
har prøvet at køre der som administrator.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-10 18:02

Citat
jeg har prøvet at downloade en crack

Så skal det jo gå galt....

Det er da forhåbentlig det originale spil du har..

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 13-01-10 13:55

jeg prøved kun og downloade en crack for at være sikker på at det ikke var exe filen der var noget galt med.
men det lader det ikke til så har geninstalleret det igen, stadig uden held.

Annuller spørgsmålet
Fra : Gizmo1226

Dato : 13-01-10 14:33

nu har jeg fundet en løsning.

man skal bare spamme space tasten indtil at menuen kommer frem, det er en meget normal fejl siger de på et engelsk side jeg fandt.

men tak for at have prøvet at hjælpe.

håber dette kommer til at hjælpe andre der spiller spillet :D

// Gismo