/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
BOSE fjernbetjening..!
Fra : Thylle
Vist : 744 gange
33 point
Dato : 10-01-10 21:05

Hej Alle..!

Har er BOSE Lifestyle anlæg, men det har en af mine naboer også.. Dette betyder at vi kan tænde og slukke for hinandens anlæg..?

Er der noget jeg kan gøre..? Og finder der evt en hjemmeside hvor man kan læse hvordan man gør.?

Mvh Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-10 21:53

En af jer må skifte anlæg....

Hvis de kan ændres står det i betjeningsvejledningen.....

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 11-01-10 01:36

Thylle

Sælg dit anlæg, men behold fjernbetjeningen. Så kan du altid skrue ned for naboens musik, hvis det er for højt .

Eller også kan du spørge, der hvor du har købt dit anlæg, om der kan laves om på frekvensen til fjernstyringen, så den ikke blander sig i naboens! (Hvis det altså ikke står i manualen, hvordan sådan et indgreb skal foretages, da det er det eneste, der kan gøres.)

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-01-10 09:41

Ring og spør BOSE. Tlf. 4343 7777

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-10 18:28

33258909 de er officelle forhandeler af bose bla. og har stor ekspertise